Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

madelief

madelief

26-01-2013 om 10:30

Jongenspyjama

Wie heeft er een goede tip voor een jongenspyjama in maat 152? Ik vind de Hema echt zo duur, 18 euro! Zeeman heeft alleen flanellen en overal waar ik kom is zijn maat er nooit. Wie weet een goede winkel of website?
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Angela67

Angela67

26-01-2013 om 14:05

Bij h&m

.... heb ik vorig jaar voor toen 11-jarige gekocht, iets met Simpsons erop, (korte mouwen/drie kwart broek) en ook een lange pyama met acceptabel printje.
Ik vind dat H&M er meestal qua stijl wel in slaagt om redelijk onopvallend maar niet te saai te zijn voor grotere jongensmaten.
Groet,
Angela

Annet

Annet

26-01-2013 om 15:46

C&a online

in de winkel zelf hangt meestal niets.
Hier een leuke van star wars.

Prakje

Prakje

26-01-2013 om 18:41

Oud shirt en pyjamabroek h&m

Bij H&M hebben ze losse pyjamabroeken (per 2 stuks), die heb ik gecombineerd met een oud tshirt. Daar hebben we er vaak genoeg van. Van die shirts die niet meer naar school kunnen, maar prima om in te slapen.

In de zomer dragen ze het liefst een oud tshirt van hun vader (maat XXL) en een boxershort.

P

P

26-01-2013 om 19:33

Hema

Heeft heeft ze nu wel als tweede halve prijs, als je er twee nodig hebt scheelt dat toch weer.

Overigens heb je meestal ook wel iets goedkopere pyjama's erbij hangen dacht ik.

Margriet*

Margriet*

26-01-2013 om 19:48

Wibra

Ik vind H&M/Hema prettiger, maar zoon heeft 1 pyjama van de Wibra, kan er mee door. Gewoon bovenkant streepje, broek geheel blauw. Ik kijk altijd hoe intensief zaken worden gedragen, dan geef ik wat meer uit. Een pyjama valt daar wel onder (en gaat bij ons drie kinderen mee). 6 euro per kind ach...

Vend

heeft heel vaak deze maat in de actierekken hangen. Ik pakte bij de Hema altijd op voorraad als ze het seizoen afprijsden. Dan had ik vaak voor 3 of 4 euro een pyjama. Nu zit zoon tussen 176 en de heren...das lastig!
Zeker voor een puber die alleen korte,maar niet TE korte shorts wil van tricot.

Tink

Tink

26-01-2013 om 21:11

Markt

Je zou ook eens op de markt kunnen kijken.
Hier altijd Hema, vind dat toch de fijnste. En ze blijven mooi.

madelief

madelief

26-01-2013 om 23:21

Bedankt!

Bij onze Hennes hebben ze nooit wat, dus toch de stad in... Ik heb maar een zoon en een dochter, kan niks doorschuiven dus!
Ga eens kijken bij c&a online, v&d zit ook niet zo in de buurt, de dtad maar in dus bedankt voor de tips!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Petra.v.S.

Petra.v.S.

27-01-2013 om 19:09

Nog een paar

mijn zoon vindt deze echt superleuk http://www.overdepost.nl/jongens_kleding_skelet_pyjama_donkerblauw-1555.htm

met een lichtgevend skelet, vinden ze natuurlijk helemaal leuk als het licht uit moet. 14,95.

En verder hebben ze ook nog weleens betaalbare pyjama's bij de AH.

Bij Zeeman en Wibra en Hema en zo koop ik ze niet meer wnat die blijven vaak niet goed in de was.

Tineke

Tineke

27-01-2013 om 19:49

Kiabi

www.kiabi.nl
Beetje rare maten, maar voor 7 euro heb je een prima pyjama, snelle verzending, en de kwaliteit is prima. Ik vond deze site een goede ontdekking.

madelief

madelief

27-01-2013 om 20:54

Wat een goede tips!

Jeetje wat een leuke pyjama's! Ha dat skelet is gaaf maar ook die kabisite, leuke angeybirdspyjama! Ik ga het aan hem laten zien want hij houdt nog erg van een plaatje op de pyjama

Bedankt!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.