Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

P

P

02-11-2011 om 12:06

Jongensjassen

Omdat men hier op het forum vorig jaar enthousiast reageerde zet ik het maar weer neer. Scapino heeft mooie jongens winterjassen voor maar 25 euro. Bestel eventueel op de site en laat het gratis naar de winkel brengen want ze zijn erg snel op (bleek vorig jaar ook).

http://www.scapino.nl/producten/1030/kinderen/sport/wintersport/?utm_source=NB+NL+44+visual+menu+2011&utm_medium=email&utm_campaign=Nieuwsbrief+NL+44+visual+menu+2011&utm_content=jongens+ski-jassen

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Klopt

dankzij de tip van P vorig jaar, heeft mijn oudste een stoer skijack. Gelukkig past hij het dit jaar ook nog. Maar de jassen zijn goed en hip.

groetjes van Purk

Volgens mij niet

ik denk dat oudste vorig jaar zeg maar ruim in de jas zat. Afgelopen september had hij hem aan toen we een dagje naar Snowworld waren en toen zat de jas nog prima.
Dus helaas voor jongste hier...hij moet nog een jaartje wachten

groetjes van Purk

Heb 'm

een dikke week geleden in het blauw gekocht voor jongste zoon. Hij was toen nog 30 euro (met draaikorting van 20%). Inderdaad een fijne jas. Ik heb wel die skimouwtjes die binnen in de mouwen zitten er uitgeknipt, want peutertje van drie zat daar steeds in verstrikt.

Chris

Weer

Weer

02-11-2011 om 19:03

Thanks

Dank, winterjassen heb ik niet nodig maar ik ging toch even kijken en zag ineens showboots. Wat heb ik daar vorig jaar naar gezocht! En toen was alles al uitverkocht. Ik ben nu geslaagd voor mezelf en jongste zoon, maar zoek nog voor zoon van 12 met maat 38/39. Iemand enig idee hoe ik daar aan kan komen? Ik ben erachter gekomen dat maat 38/39 voor jongens bijna niet bestaat. Te groot voor kinderjaren, te klein voor mannenmaten. Maar ja, t joch moet toch schoenen aan hè?

Weer

Weer

02-11-2011 om 19:04

O jee

ojee heb m'n spellingcorrector blijkbaar nog aanstaan. Hij gaat nu uit!

Weer

Ja, 38/39 is geen handige herenmaat, maar wel in de damesmaten. Gewoon een paar blauwe of zwarte en je zoon heeft snowboots.

Rieke

Rieke

03-11-2011 om 22:40

Dank je p

Wij hebben vanmiddag even 2 skibroeken gescoord, en wie weet nog een jas morgen.

Online bestellen bij scapino

vorig jaar hadden ze bepaalde maten skikleding niet meer in de winkel. Wel waren ze nog te bestellen in de webshop van Scapino. Is mij goed bevallen. Moet er misschien wel bij zeggen, dat de Scapino winkel op ongeveer 100 meter van mijn werk ligt. Dus dan is afhalen nog wel makkelijk.

groetjes van Purk

Zijn ze goed waterafstotend?

Zijn de jassen goed waterafstotend? Ik heb wel belangstelling maar ik zou hem kopen als wandeljack voor mijn zoon en om op de fiets naar school te gaan.

Regenkleding trekken ze niet snel aan naar het VO.

Annet

Annet

09-11-2011 om 21:04

Leuk p.

De meeste skijacks zijn niet waterdicht. Ja, ze zijn bedoeld voor in de sneeuw. Daar ga je meestal niet inliggen (en doe je dat wel, is het de broek die nat wordt). Sneeuwvlokken waaien van je jas af, behalve als het hele natte sneeuw is. En dan merk je dus dat je jas niet waterdicht is. Wel zo handig want het ademt daardoor wel meer.

Zo'n spuitbus is inderdaad heel handig. Die gebruiken wij ook om een skijack meer waterdicht te maken. Een zware regenbui gedurende 5 km blijft lastig. Oudste doet hier een dun regenjack over de jas aan als het echt slecht weer is.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.