Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Jogginggroek voor smalle tienerdochter...

Waar vind ik (liefst online) een mooie joggingbroek voor mijn 15 jarige dochter?

Een echte wil ze, van lekkere dikke stof. Voor thuis in t weekend, niet voor sport. Ze is behoorlijk smal. Maatje 25 spijkerbroeken...ongeveer 165 lang. Veel joggingbroeken vallen wijd, en dat is voor haar dan al snel veel te wijd.

Iemand tips voor een site of merk? Zou een grote meisjesnaam een beter idee zijn dan een kleine damesmaat? Voor gewone broeken kopen we eigenlijk nooit meer op een kinderafdeling...

Prijs hoeft niet perse spotgoedkoop ( ze groeit niet erg hard meer) en kleur mag best basic zijn...

Ingrid

Thursday Next

Thursday Next

19-11-2016 om 23:09

misschien

bij h&m?
http://www.hm.com/nl/products/kids/youthgirl/sportswear?searchOrders=personal_desc&abCB=1479593279461.4453

Die jazzbroek bijvoorbeeld? H&m kleding is wel aardig smal.

Taruh

Taruh

20-11-2016 om 02:08

of deze

https://www.bristol.nl/nld/sport/meisjes/sportkleding.html

Deze vindt mijn dochter erg fijn, lekker zacht en idd niet te wijd.

Bij the sting

Hebben ze ook smallere joggingbroeken.
Of idd een 176 kindermaat, die valt vaak smaller dan een dames maat s.

Vesper Lynd

Vesper Lynd

20-11-2016 om 11:43

Vingino

Mijn dochter heeft ze van Vingino, maat 176, maar dat moet je wel net leuk vinden.

Conny

Conny

20-11-2016 om 12:28

Mijn dochter draagt die van haar oudere broer

Broer kan ze niet meer aan. Dochter vindt ze prima. Grote jongensmaat bij C&A online.

Morgaine

Morgaine

20-11-2016 om 12:44

New Yorker

Bij New Yorker zag ik (in mijn ogen) heel smalle hangen.

Egel

Egel

20-11-2016 om 16:26

tegenovergestelde

Hoi Ingrid, hier ook een dochter van ± 1,65 m. alleen zij is niet dun. Ook niet dik maar zeker wel stevige benen en zo. Toen ik je bericht zag herinnerde ik me dat ik er ook nog een voor haar wilde kopen.

Ik vind het juist (ook) moeilijk om een normale te kopen. Ik keek bijvoorbeeld hier:
http://www.hm.com/nl/products/ladies/sportswear/bottoms?searchOrders=relevance_desc
en zie vooral een soort leggings. Ik zoek ook iets als: gewoon donkerblauw, niet skinny maar gewoon een beetje los, grootste deel van katoen, zachte binnenkant.

Zijn dat soort normale basics nog wel te vinden? Er zit naar mijn smaak veel opgefokst tussen.

abercrombie

Abercrombie en Fitch richt zich op dunne, slanke mensen. Mijn dochter heeft een sweatshirt er vandaan, past heel mooi om haar smalle figuurtje. Er waren ook bijpassende joggingbroeken bij. Het kost wel wat meer, maar de stof blijft erg mooi.

egel

dochter met ook stevige benen heeft er nu een van de c en a, een soort gebreide met een zachte binnen kant. Zit erg mooi.

Egel

Egel

20-11-2016 om 19:50

bedankt Lilian

Dan ga ik er eens met haar heen.

Nu Ingrid nog!

Zeeman

Mijn 13 jarige dochter, niet dun/niet dik kwam tot mijn grote verbazing met twee joggingbroeken van de Zeeman thuis. Lekker zacht aan de binnenkant, ze vallen niet erg wijd.

IngridT

IngridT

20-11-2016 om 22:40 Topicstarter

Dank u dank u.

Wat een tips!!!

Ik ga even wat sites en winkels afstruinen komende dagen. Ik zag even door de bomen het bos niet meer...maar nu heb ik weer wat aanknopingspunten...

Ingr...

Decathlon?

Decathlon heeft goedkope sportkleding. En is Frans, en Franse kleding valt vaak smaller dan NL kleding. Volgens mij lopen de kindermaten daar ook gewoon tot vrij groot door.

Ik vind, itt tot een van de posters hier, H&M in het algemeen niet smal vallen. Voor zoon koop ik er al sinds jaren geen broeken meer, omdat die gegarandeerd van zijn gat zakken.

Groeten,

Temet

Conny

Conny

21-11-2016 om 18:34

Decathlon loopt juist niet door in grote maten

Wel als je naar de leeftijd kijkt die op de label staat.
De grootste maat gaat volgens mij tot 164 cm. Dat is in Nederland geen grote maat voor een puber.

Tuinstoel

Tuinstoel

21-11-2016 om 22:57

WE?

Ik vind dat ook hoor Temet. H&M valt groot en breed. Voor zoon koop ik smalle hippe joggingbroeken bij de WE, misschien dat ze die bij de meisjeswinkels van WE ook hebben. Vallen echt smal.

Appeltaart

Appeltaart

02-12-2016 om 16:44

decathlon xs damesmaat

wijnslagen in de kleine damesmaten

IngridT

IngridT

02-12-2016 om 19:05 Topicstarter

Ik ben inmideels geslaagd

Bij.....takko fashion.

Ik kom er zelden. T is een goedkope winkel bij ons in het dorp. Keten volgens mij. Ik kom er niet zo vaak maar getriggerd door een paar tips hier over oa de zeeman ben ik er even binnengelopen. Voir een prikkie geslaagd. En nog leuk ook. Zondag weet ik of het past...maar het zag er mooi smal uit!

Ingrid

joggingbroeken

Mocht je nog een keer op zoek zijn naar een smalle joggingbroek, voor mijn dochter heb ik een pastelkleurige Adidas Stella joggingbroek op de kop getikt, deze valt smal en zit mooi (niet te slobberig) rond haar lichaam: http://www.spartoo.nl/zoekresultaat-zoekresultaat-joggingbroek.php

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.