Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Liek

Liek

07-09-2011 om 11:30

Jeans zonder stretch?

Hallo,

Waar kan je nog spijkerbroeken kopen zonder stretch, ik vind het zo lelijk staan. Het lubbert, het kleedt niet af, hanngbillen etc.
Welke winkel of welk merk heeft nog gewoon goede jeans te koop?

Hoop dat iemand de gouden tip heeft voor mij dan sla ik er meteen een paar in
HG
Liek

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Stretch

Grappig. Ik wil juist nooit meer een broek zonder stretch! Bij mij zit het veel lekkerder en ik vind het juist wel afkleden.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

Levi's, esprit

In bijna alle spijkerbroeken zit tegenwoordig elasthan. En sommigen lubberen daardoor heel erg uit, dus ik snap wel dat je iets zoekt zonder stretch. Ik heb er ook wel eens naar gezocht en dacht dat Levi's en Esprit in ieder geval een paar modellen hebben zonder stretch.

Chris

Rieke

Rieke

07-09-2011 om 14:36

Mijn merken

Al mijn jeans zijn zonder stretch. Ik heb ( of gehad) de merken; rene smit (heel fijn merk), geisha, replay en closed. Ik vraag er wel speciaal naar; zonder stretch.

Vic

Vic

07-09-2011 om 19:24

Mwoah

Ik heb laatst twee spijkerbroeken gekocht die 'precies goed' zaten, maar gevoelsmatig wat aan de strakke kant (maat 26 geloof ik, ik wist niet eens dat dat bestond!). Helaas werden niet de broeken groter maar ik, waardoor ze nu helemaal niet lekker meer zitten ;-(

Droger?

Ik herken dat uitlubberen helemaal niet! Dien jullie stretch broeken in de droger? Ik nl. niet. Zou het daardoor komen? Ik heb overigens broeken van Mac, NYDJ, esprit, cambio, brax.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

ayla

ayla

08-09-2011 om 09:11

Nooit

ik heb ook stretch jeans en die lubberen nooit. Ik heb er van Mac en die blijven echt perfect zitten. Ik draag ze veel liever dan die stugge broeken zonde stretch

Die van mac

Ik heb er ook een van Mac. Een hele fijne skinny die erg mooi blijft, maar ik moet 'm toch wel geregeld weer omhoog hijsen. Stretch geeft gewoon meer mee en is daardoor afzakgevoeliger. Vaak is de stof ook dunner waardoor je broek sneller slijt.

Volgens mij is zo'n spijkerbroek zonder stretch er een die echt helemaal naar je figuur gaat staan. Ik zou er ook best weer een willen.

Chris

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.