Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Kaaskopje

Kaaskopje

23-09-2015 om 15:33

Jarig buurmeisje

Ons buurmeisje is binnenkort jarig. Normaal is de verhouding met de buren niet zo dat wij elkaar over en weer cadeautjes geven, maar dit meisje doet elke dag iets voor ons en dan hoort een verjaardagscadeautje er toch wel bij. Ze wordt als ik het goed heb 9 jaar. Wat zal ik haar eens geven? 10 Euro vind ik redelijk.

Dees

Dees

23-09-2015 om 15:45

tja

Wat vindt ze leuk?
houdt ze van knutselen? dan kun je de action/big bazar of andere goedkope winkel binnenlopen en een hele rits spullen kopen, of bij een speelgoedwinkel een klein knutselsetje dat kan natuurlijk ook.

Is het een buitenspelertje? Misschien is een bal of springtouw dan leuk, of juist een leuke muts/handschoenen voor bij haar nieuwe winterjas.

Houdt ze van spelletjes? Dan zou je een leuk spel kunnen kopen.

Wellicht heeft haar moeder een idee.....

filalu

filalu

23-09-2015 om 15:56

Een leuk boek

Op die leeftijd kunnen ze al aardig lezen en voor dat geld kan je hele leuke boeken kopen.

Jamie

Jamie

23-09-2015 om 16:02

spelletje

Inderdaad een leuk (kaart)spelletje, er is zoveel keus tegenwoordig en wie weet kun je het een keer met haar spelen?

Vraag het even

Vraag even aan moeder of vader. Misschien wil ze wel geld, want op die leeftijd sparen ze soms ook voor grotere dingen en met het geld van alle visite kunnen ze iets groots kopen in plaats van allerlei dingetjes te krijgen die ze misschien ook al hebben of niet leuk vinden.
Ik geef ook nog weleens beltegoed, inderdaad een tientje. Ook dan even na navraag, alleen al vanwege de provider.

Katniss

Katniss

23-09-2015 om 19:15

Bon

Ik zou een Intertoysbon doen, altijd leuk.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

23-09-2015 om 20:35

Geen bon

Hopeloos, die cadeaus in de vorm van een bon. Dat meisje spaart misschien wel voor een telefoon ofzo, wat moet ze dan met een bon van één bepaalde winkel.

Kaaskopje, ik zou een minpuntje oid kopen voor haar kamer en een envelopjes met wat geld. Daar doe je haar waarschijnlijk een groot plezier mee.

Dametjes.

Een lekker luchtje, doucheschuim van een pubermerk, leuke toilettas, tijdschrift, sierraadje, vrolijk notitieboek met pen, kussen voor op haar bed, tshirt, nagellakjes.

Het is een beetje kijken wat voor typje het is. Paardenmeisje of turnmeisje? Creatief?

Dendy Pearson

Dendy Pearson

25-09-2015 om 07:12

Haha

Ik zie nu pas dat die stomme autocorrect weer iets belachelijke heeft neer gezet.

Je moet geen minpuntje voor haar kopen, maar een lief klein plantje

Dendy LOL

Ik stond op het punt om op minpuntjes te gaan googelen (nieuwe rage??).

Als het een knutselmeisje is: bij Aldi hebben ze nu een knutselpakket waarmee ze zelf een aap, leeuw of hondje kunnen naaien. Of idd Action, ligt bomvol knutselspullen.

Tijdschrift en wat geld is ook leuk.

Kaaskopje

Kaaskopje

25-09-2015 om 21:24

Stoer en samen kunnen spelen

Inmiddels weet ik dat ik moet zoeken met de in de titel genoemde eigenschappen.

stoer?

Zaklantaarn, kompas? En hier heeft iemand net voor de kinderen een plastic boemerang meegebracht (morgen maar eens uittesten), zoiets misschien?

De Hema heeft soms aardige outdoor-achtige dingen voor nette prijzen.

Groeten,

Temet

Kaaskopje

Kaaskopje

26-09-2015 om 00:09

Bedankt voor het meedenken.

Ik zal morgen eens rondkijken.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.