Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Jamie

Jamie

22-10-2015 om 22:18

Is het al kerst in de tuincentra?

Ik moet voor iemand iets kersterigs kopen vóór zondag (vraag me niet waarom, lang verhaal) en ik heb geen tijd zaterdag om winkel in winkel uit te gaan. Dus: zijn de tuincentra al in kerststemming en zo ja welke ketens? Of zijn ze nog bezig met Halloween?

Geen idee

Geen idee
http://droomhome.nl/kerst/intratuin-kerstdecoratie-trends-2015.html

Geen idee of deze beoogde kersttrend dan ook al in de winkels ligt. Maar anders kun je nog even langs de Action? Daar heb ik in elk geval al veel kerstspullen gezien. Waarschijnlijk soort van permanent beschikbaar.

Komt door het koude donkere weer denk ik. Ben hier ook al steeds bezig met sinterklaas, kerst en oud en nieuw. Veel te vroeg eigenlijk.

Astrid

Astrid

22-10-2015 om 22:25

Intratuin

Intratuin en andere (in elk geval grotere zoals ook driesprong) tuincentra zijn al druk bezig. Vorig jaar waren ze al veel verder rond deze tijd en kon ik in de herfstvakantie al volop rondkijken, maar er staat al genoeg om goed te kunnen kiezen. Net gisteren bij intratuin geweest en het een en ander meegenomen. Volgens de hulp daar stond de rest binnen nu en twee weken. Best laat.
Halloween is er ook, maar niet ongelofelijk veel.

Juline

Juline

22-10-2015 om 22:27

Overal

Blokker, Xenos, tuincentra, ik zie overal al kerstballen en glitter.

Jamie

Jamie

22-10-2015 om 22:31

was vergeten

Ik had duidelijker moet zijn zie ik nu. Ik moet zo'n huisjestoestand hebben en die wil ik niet te goedkoop van de action of de blokker. Het moet wat groters zijn.

Via internet bestellen gaat niet meer op tijd, dus het gaat om een tuincentrum.

Astrid

Astrid

23-10-2015 om 00:35

Intratuin verkoopt huisjes al, tenminste, als je die dingen bedoeld waarmee je een heel dorp kunt bouwen?

Brianna F

Brianna F

24-10-2015 om 12:45

Ja hoor

de meeste tuincentra zijn al vanaf begin oktober in kerstsferen, Intratuin, Overvecht, Groenrijk, en de meeste kleinere zijn allemaal in kerstsferen.

Kaaskopje

Kaaskopje

27-10-2015 om 09:23

Ik weet niet waar je woont

maar in Alkmaar is deze herfst een heuze kerstwinkel geopend.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.