Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Petra

Petra

28-02-2012 om 12:26

Irritattie bij zwemshort

Wie heeft hier ervaring mee?
Mijn zoon krijgt meestal bij het zwemmen in een zwembad irritatie op de naadjes van zijn zwemshort. Zijn huid wordt rood, vlekkerig, en gaat ontzettend jeuken.
Hij draagt daarom meestal een onderbroek eronder, maar die dekt natuurlijk niet de hele zwemshort.
Een ouder wetse zwembroek is natuurlijk uit den boze...
Waar ligt het nu aan? Zwemshort, chloorwater? naadjes in de broek? Wie heeft de oplossing?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Tja combinatie?

ik zou m zowiezo de gewone zwembroek onder de short aan laten trekken dan is de meeste vervelende zone om jeuk te hebben bedekt
De naden kunnen wel vaak jeuken als een soort nylonachtig iets wordt gebruikt om te stikken. Ik ga meestal met mijn vinger er stevig over heen en als het dan hard is dan koop ik m niet.
hij kan een laagje vaseline aanbrengen op de plekken waar het schuurt maar verder is het denk ik zoeken naar een zachte short.?

koentje

koentje

01-03-2012 om 13:52

Ik heb bepaalde

BH's die blijkbaar gestikt zijn met iets waar ik allergisch voor ben, na het dragen zie je een mooi rood streepje lopen en het jeukt als de pest. Tenzij ik van te voren mentholpoeder ertussen doe. Dat helpt! Maar met een zwembroek....☻☺☺

Whaha, ja koentje(ot)

ljkt me niet handig idd met een zwembroek.
Maar die naden idd...brr..daar helpt bij mij zelfs geen poeder tegen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.