Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Fleur sam

Fleur sam

17-08-2011 om 21:59

Interieur/mee/denkers gevraagd

Picture this..........Witte plavuizen,fuchsiarose bank,gemellerde houten meubeltjes (van grenen tot kersenrood), MAAR WELKE KLEUR VLOERKLEED MOET HIERBIJ?
Ik kom er niet uit,aubergine,of rood, of bruin, heel licht is geen optie,hellup

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vic

Vic

17-08-2011 om 22:37

Hmmm

Zo'n bank maakt het wel heel lastig. Misschien een wit wollen kleed dat makkelijk schoon te maken is? Of anders geen kleed.

Rosase

Rosase

17-08-2011 om 22:45

Ik zou

In de roodtinten blijven.

Kun je geen kleed vinden waarin diverse kleuren roodachtigen inzitten?

Fiorucci

Fiorucci

18-08-2011 om 07:23

Ik zou

Ik zou een heel donkerblauw kleed neerleggen, dat accentueert juist de andere kleuren.

Fleur sam

Fleur sam

18-08-2011 om 08:04

Ook aan lopen denken

Twijfel zelf ook heel erg tussen donkerbruin (veilig) of een iets flitsendere kleur,maar ben zo bang voor een heel hoog toverbalgehalte dan,hihi

Rosase

Rosase

18-08-2011 om 09:38

Donkerbruin kan altijd!

Als je voor veilig gaat is donkerbruin denk ik een goeie optie. Kleurt overal bij, is warm en je ziet er zowat niks op.

Grijs/zwart gemeleerd

mijn buren hebben een mooi grijs/zwart/wit gemeleerd kleed liggen, is erg mooi en staat ook prima bij witte vloertegels en fuchsia bank..

Aubergine lijkt me ook mooi.. Ikzelf zou alleen nooit kiezen voor een witte tegelvloer..

Rosase

Rosase

18-08-2011 om 11:40

Rood en groen

Heb ik zelf. Maar dan wel helder rood en lime groen. Vind ik al jaren een perfecte combi. Legergroen zou ik niet zo snel doen.

Al herinner ik me nog wat kledingstukken van mijn dochter van een aantal jaren geleden en die waren idd fuchsia met legergroen. Was erg leuk toen. Zou met bank en kleed dus ook vast wel moeten kunnen.

Ik heb een groene wand, met daarvoor een rode bank en op de grond een groen kleed. En dat op een houten vloer. En ik vind het nog steeds erg mooi. Heb ook een tijdje een bruin kleed gehad (beetje herfst kleuren) en dat stond ook erg mooi. Maar met groen knalt het meer en dat vind ik persoonlijk mooier.

Er zijn winkels waar je kleden op kleur kunt laten samen stellen. Dat is wel duur, maar wellicht kunnen ze je ook goed advies geven, voor als je het echt niet meer weet.

Kaaskopje

Kaaskopje

18-08-2011 om 11:59

Geen donkerbruin

daar zie je echt elk stofje op. Ik zou dan eerder voor een gemeleerde middentint gaan, of voor een kleed met figuurtjes. Hoewel ik mij er lang tegen heb verzet om Perzische kleden mooi te vinden (je moet je toch érgens tegen verzetten?) ga ik ze steeds mooier vinden. Je hebt ze in soorten en kleuren die helemaal niet oubollig overkomen vind ik. Misschien is in die richting iets te vinden?

ishtar

ishtar

18-08-2011 om 14:01

Ook blauw

ik zou ook een donkerblauw kleed neerleggen.
Veel tapijtwinkels hebben stalenmappen. Ik zou gewoon een paar kleuren daar uitkiezen, staal meenemen en thuis kijken. Zo'n map mag je meestal wel een week of zo houden, kun je best goed bekijken wat nou echt mooi is.

bibi63

bibi63

18-08-2011 om 15:20

Ik denk ook donkerbruin

Past goed als contrast bij de witte plavuizen en de fuciabank. En past natuurlijk altijd bij houtkleur, welke dan ook.
Gr. Bibi

Anonix

Anonix

18-08-2011 om 16:41

Bij ons...

Bij onze fuchsiabank hebben we donkerpaars, zilver en lichtblauw. Als ik nu een kleed zou neerleggen (donkere vloer, veel houten meubels) zou ik kiezen voor babyblauw. Of misschien voor een middenbruine aardetint, als ik het wat neutraler zou willen (maar dat moet wel bij het hout staan).

Roosje Katoen

Roosje Katoen

18-08-2011 om 21:08

Mosgroen

Ik heb een fuchsiaroze muur en een donker mosgroen tapijt en houten meubels. Staat heel mooi bij elkaar. Het kleed was heel goedkoop bij Ikea, heb het gekocht met het idee het weer te vervangen als ik de kleur zat was, maar het bevalt nog steeds.

Merel

Merel

18-08-2011 om 22:46

Bruin

Ik denk ook donkerbruin, of iets gemeleerd donkerbruin met een lichtere bruin. Ik vind zelf teveel kleuren inderdaad 'toverbal' overkomen en bij de bankkleur en het hout van de meubeltjes lijkt mij dit het rustigste overkomen.

Fleur sam

Fleur sam

19-08-2011 om 07:23

Het is geworden

Ik moest er dus twee hebben en normaal gesproken had ik voor twee dezelfde gegaan,ik was bij de kwantum en daar lagen zulke mooie purple/paarse kleden,maar............niet gedaan, ik heb gekozen voor 1x warm bruin en 1x tweekleurig (op elkaar afgestemd) met donkerbruin en diezelfde kleur bruin als de egale, dus toch bruin!
Dank voor het meedenken allemaal

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.