Herfstvakantie tip: deze avontuurlijke gezinscamping midden in de natuur is magisch
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Fiekje

Fiekje

27-04-2011 om 15:26

Inklapbare picknickset

Ik ben op zoek naar een stevige inklapbare picknickzet. De picknicksets die ik tot nu toe heb gezien zijn alles behalve stevig en daar zie ik ons niet de hele vakantie aan eten enzo.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Marie

Marie

27-04-2011 om 17:06

2 gewone stoelen erbij

Hallo
Voor je eigen comfort kan ik je echt aanraden om zelf op klapstoelen te gaan zitten. Want anders zit je je echt "een breuk". Want om een boek enzo te lezen zitten die krukjes van de set nou niet echt aangenaam.
Wij hebben trouwens deze set:
http://www.kampeergoed.nl/picknicktafel-inklapbaar-aluminium-bocamp-pi-5536.html?osCsid=81a960d9dddf61e807b184cd5d8091e4
Groetjes en veel plezier

Puck

Puck

27-04-2011 om 17:17

Stabiliteit valt mee

Wij hebben een jaar of 5 geleden de allergoedkoopste gekocht bij de LeenBakker ofzo voor 20 euro. En hoewel het lijkt alsof hij ieder moment in kan storten doet hij nog steeds zijn werk. Zelf zitten wij op gewone stoelen aan de kopse kanten, dat scheelt natuurlijk wel enorm in de belasting.

Fiekje

Fiekje

27-04-2011 om 17:19

Marie

De hangmat en twee gewone stoelen gaan mee.. tijdens het kamperen heb ik niet veel luxe nodig maar ruim twee weken alleen op een krukje zitten is weer het andere uiterste...
de picknick set is om aan te eten en voor de kinderen om aan te spelen/tekenen enzo...

Wat ik mij afvraag is een set met twee zitjes naast elkaar steviger of juist aan iedere kant een zitje?

Decathlon

Ik heb vroeger een koffer gehad die je uitklapt tot een tafel met vier zitplaatsen eraan vast. Heft een paar jaar prima gedaan maar is uiteindelijk kapot gegaan. Heb dit weekend bij decathlon (Amsterdam arena boulevard en Kerkrade) een nieuwe set gekocht. Als je koffer uitklapt krijg je losse tafel en vier losse klapstoeltjes. Leek ons toch wat steviger.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app
Groeten, Ekeim

Puck

Puck

27-04-2011 om 21:33

Twee zitjes aan iedere zijkant nemen

Over de stevigheid kan ik niets zeggen, maar als jij met je normale stoel wilt aanschuiven dan moet je dus een picknickset hebben met 2 zitjes aan iedere kant en niet aan iedere kant 1, want dan pas je er niet tussen met je gewone stoel.

Tijgeroog

Tijgeroog

27-04-2011 om 22:49

Een zitje aan iedere zijkant nemen

Wij hebben beide modellen in de winkel uitgebreid getest op stabiliteit en het nieuwe model (waarbij je rond zit) staat veel steviger op z'n poten dan het oude model met de stoeltjes 2 aan 2.
Er is dan nog steeds plek om naast het stoeltje een gewone stoel te zetten. (tenzij je er een hele grote stoel neerzet, maar als je daar in je bagageruimte plek voor hebt heb je denk ik ook plek voor een gewone tafel met wat losse stoelen)

Luna

Luna

02-05-2011 om 20:23

Ben je er al uit?

Zo niet, hierbij nog even onze ervaring.

Wij hebben 3 jaar geleden de blauwe set met een stoeltje aan iedere kant van de tafel gekocht. Nu dus het derde jaar dat we er mee doen, en we kamperen in het voorseizoen ieder weekend en in de zomer 4 weken achter elkaar. En het ding is nog zo stevig als wat.

We zitter er zelf ook aan als we eten of een spelletje doen, en daarna weer lekker op onze dukdalf-klapstoelen. Want echt comfortabel is het niet. Maar wel praktisch.

Succes met je keuze!

Decathlon

Ik zag net bij de decathlon een inklapbare tafel met 4 losse krukjes die je allemaal samen kon opbergen als een platte koffer. Zag er wel handig uit. Kost 50 euro.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

Decathlon

Ik zag net bij de decathlon een inklapbare tafel met 4 losse krukjes die je allemaal samen kon opbergen als een platte koffer. Zag er wel handig uit. Kost 50 euro.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

Valkyre

Valkyre

03-05-2011 om 20:01

What's in a name? (ot)

Misschien moet triple zichzelf double gaan noemen (dubbel klik)

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Ha, ha

Ja, er zit zo'n irritante vertraging in het verzenden van een bericht met de OO iPhone app. Je denkt dan dat je nog niet op 'klaar' hebt gedrukt en dan doe je het nog een keer!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.