Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

dorle

dorle

14-04-2012 om 19:52

Inground trampoline

Zijn er mensen die ervaring hebben met een Berg inGround trampoline? Wij denken aan die van 2.70. Hebben jullie daar dan ook een veiligheidsnet om? Daar lees ik namelijk helemaal niets over bij dit type trampoline.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Dorle

vrienden van ons hebben zo'n trampoline. Inderdaad zonder veiligheidsnet. De meningen zijn verschillend over wel of niet het gebruik ervan. Wij hebben onze trampoline, Elfje 3 meter doorsnee, ingegraven en ook geen net.

groetjes van Purk

Tijgeroog

Tijgeroog

16-04-2012 om 11:22

Wij niet

Wij hebben nog geen trampoline, maar willen dezelfde (maatje groter) gaan kopen. En daar net omheen. Je kan er maar 20 cm vanaf vallen, dat is een heel verschil met de 80 cm zonder ingraven. Dat is juist de reden waarom we een inground kiezen. (ik wil geen net in de tuin)
Ik heb trouwens nog nooit een ingegraven trampoline met net gezien.

dorle

dorle

16-04-2012 om 15:40

Okee

Dus dat is wel gebruikelijk, geen net, bij een inground trampoline.
Ik overweeg deze trampoline ivm met de kosten en omdat het mooier staat in de tuin. Je bent op deze manier geen geld kwijt voor een net en kunt dan een wat duurdere (betere) trampoline kopen.

Wilma

Wilma

16-04-2012 om 16:37

Hier ook

Hier ook geen net en wel de trampoline (3 meter doorsnee) ingegegraven. Compleet met grind enzo zodat het onder de trampo geen zwembad wordt.

Trix

Trix

16-04-2012 om 17:08

Hier ook

Hier ook een ingegraven trampoline, van bijna 5 meter doorsnede !, zonder net. Ik denk, hoe groter de trampoline, hoe meer ruimte om neer te komen en minder noodzaak voor een net. Hij is bij de aanleg van de tuin ingegraven door de hovenier, hij komt iets boven het maaiveld uit, da's beter voor het springen. Het is een enorm ding, dus groot, diep gat nodig en in totaal met hele afwerking e.d. zijn 2 mannen 2 dagen bezig geweest...
Maar dan heb je wel wat

Net is leuk voor de kinders

Hier een half ingegraven trampo met net. Net omdat er hier ook kleine donderstralen op jumpen. Het grappige is dat de kinderen het net erg leuk vinden. Ze doen allerlei voetbalspelletjes op de trampo die niet zouden kunnen zonder net.

Ik geef toe het is niet erg fraai zo'n net, maar dat is een gebroken armpje ook niet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.