Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

koentje

koentje

27-08-2011 om 12:24

Inbraak tijdens vakantie.........

Ja, bij ons wel een heftige gebeurtenis!

Wij kwamen gisteren thuis van de vakantie. Ik zag de TV op de bank staan en de computer op de andere bank. Vervolgens zag ik dat de achterddeur een stukje open stond. Erg raar dacht ik nog heel even, dat de buuf de boel misschien even had willen luchten....

Toen zag ik de splinters en de vernielingen rondom de deurpost. Het duurde even maar toen drong langzaam tot me door dat er ingebroken was. Zoon even heftig uit zijn dak natuurlijk. Politie gebeld, het duurde behoorlijk lang voor ze kwamen. En al; die tijd konden wij nog niets doen in huis i.v.m. het sporenonderzoek. Dat vond in de middag plaats. Waarschijnlijk hebben ze handschoenen gebruikt er is weinig gevonden. Er zijn o.a. ook huissleutels gestolen: de kans bestaat volgens de politie dat ze van plan zijn geweest om terug te komen en dat daarom de TV en de computer op de banken klaar stonden. Er is apperatuur weg: beeldschermen, een scanner een tv, en huissleutels. Verder is duidelijk alles doorzocht en dat ging niet zachtzinnig.

En dan direct van alles in werking stellen: vervanging van sloten, deur repareren zodat hij weer zo snel mogelijk fatsoenlijk dicht kan, want je voelt je niet veilig in je eigen huis...

Lekker thuiskomen na een fijne vakantie is anders..........

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Klaartje

Klaartje

27-08-2011 om 13:48

Hé bah

Wat naar Koentje, sterkte ermee..

Fiorucci

Fiorucci

27-08-2011 om 14:01

Akelig

Wat akelig, sterkte!!

wat een rotmanier om van een vakantie terug te komen. en dan vooral het idee dat die mannen nog terug willen komen? brrr... sterkte komende tijd, ik kan me voorstellen dat je je even niet lekker in je eigen huis voelt.

Jee koentje!

Wat een nachtmerrie dan om in terug te komen. Zit je met je was en je volgepakte tassen, kun je je huis niet in, daar alles een zootje, dingen weg, dingen regelen, pfff. Ech balen!!

Massi Nissa

Massi Nissa

27-08-2011 om 17:13

Ach wat naar

Ik zou me ook heel akelig voelen in een huis waar net ingebroken is, en ik zou verschrikkelijk boos zijn op de luie, asociale *&%#$! die zoiets doet in plaats van gewoon te werken. Kan me ook helemaal voorstellen dat je zoon in paniek raakte. En al dat geregel inderdaad, daar zit niemand op te wachten. Ik hoop dat je alles terug krijgt van de verzekering en dat er geen onvervangbare zaken weg zijn.
Groetjes
Massi

Asa Torell

Asa Torell

27-08-2011 om 20:39

Jakkes

Wat ontzettend beroerd Koentje! Ik hoop dat er niet al te veel zomaar-schade is aangericht aan je spullen . En ik wens jullie toe dat het onveilige gevoel weer gauw mag zakken... al heb ik begrepen dat dat jammer genoeg vaak nogal even kan duren. Sterkte!

Kaaskopje

Kaaskopje

27-08-2011 om 21:19

Gatver

Wat een rotsituatie! Ik stel me zo voor dat jullie je nog steeds niet bepaald veilig voelen of valt dat mee? Heel veel sterkte.

koentje

koentje

27-08-2011 om 22:11

Inmiddels

zijn alle sloten vervangen, wan er waren ook huissleutels meegenomen. Dus dat voelt al een stuk beter. Maar de achterdeur is nu professorisch gemaakt en dat moet zo snel moghelijk goed gebeuren. Ik ben benieuwd of we daar nog problemen over krijgen met de woningbouw.
Zelf heb ik, wonderlijk genoeg, uitstekend geslapen. Zoon ook, man niet...
Het valt me met name mee hoe zoon hierop reageert. Ik had wel verwacht dat de paniek groter zou zijn en dat hij niet meer alleen thuis zou willen zijn. Maar dat is allemaal nu niet zo. Gelukkig!
Het is wel raar dat je in de loop van enkele dagen je pas realiseert dat er bepaalde spullen wegzijn. Zo stond ik vanochtend naar een lege plek op de kast te kijken waarna pas tot me doordrong dat daar de scanner gestaan had...
Vandaag heeft man al nieuwe beeldschermen en een tv gekocht. Wat een gedoe!

oregano

oregano

28-08-2011 om 13:58

Koentje, wat naar thuiskomen..

Vreselijk zoiets! Wat een thuiskomst. Rare gewaarwording inderdaad die lege plekken. (hier 2 jaar geleden ingebroken terwijl wij lagen te slapen). Ik hoop dat jullie je snel weer veilig voelen in jullie huis, en dat de dader gepakt wordt natuurlijk.
Sterkte!
Groet, oregano

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.