Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

In mijn koelkast

In mijn koelkast 'over' een half blikje haringen in tomatensaus. Niemand die dat meer eet (oudste open gemaakt en is niet thuis vandaag). En vanavond bezoek. En toastjes heb ik wel...
Iemand een suggestie hoe ik daar een lekker toastje-beleg van maak?
groeten albana

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ligt eraan

hoe lang die vis daar al geopend ligt. Ik zou zoiets hooguit tot de volgende dag bewaren, dus als hij gisteren is opengemaakt zou het wel gaan. Maar dan niet weer niet op toost. Wordt kleffig lijkt me. Eerder op een (geroosterd) stokbroodje.

Guinevere

Guinevere

20-09-2012 om 14:32

Hoort dit niet in het opruimdraadje?

Ik zou dat niet meer serveren aan mijn gasten. Ik zou het op mijn eigen boterham doen, als het nog goed is!
En voor vanavond weet je vast iets anders te bedenken voor op de toastjes.

bibi63

bibi63

20-09-2012 om 14:59

Nou silone

Het is wel errug zonde als je zo'n geopend blikje al na 1 dag weggooit. Dat is echt zonde! Die vis is niet rauw. Zo'n blikje kan je best goed afgedekt een weekje bewaren in de koelkast.
Gr. Bibi

Hahaha

"Niemand die dat meer eet", nee precies, in de kliko met die vis. Ik neem wel een lekker stukje brie mee, doe jij dan het stokbroodje in de oven? Haring in tomatensaus, getsie, zo`n kleffe hap uit een blikje.

Sambal

Ik zou er een beetje sambal en bieslook (of iets anders uiïgs) indoen. En dan goed fijnmaken.

Vette vis en sambal gaan goed samen. Vette vis en mierikswortel of wasabi trouwens ook, maar dat zou ik nou weer niet direct samen met tomaat doen.

Groeten,

Temet

albana

albana

20-09-2012 om 18:44 Topicstarter

Van gisteravond na 23.30 uur

Oudste had avonddienst en blijkbaar honger Aan de restanten te zien heeft ze ook brood geroosterd, dus smaak heeft ze schijnbaar wel.
Ik dacht ook aan een uitje en flink doorelkaar mixen, die tomatensaus kan ik toch grotendeels ook wel afgieten? En zelf dacht ik aan iets 'fris' erdoor maar weet niet wat. Ketjap zou dat niet kunnen? En sambal zie ik ook wel zitten. Weggooien kan altijd nog.Ik zal eerst proeven.Gember zou dat wat zijn, is ook een beetje pittig.Ik sla of nu nog of morgen aan het exprimenteren. Morgen komt er vast wel het e.a. aan jongelui binnenvallen, kan ik het daar aan slijten....
Mierikswortel en wasabi heb ik niet in huis.
groeten albana
(moet nu echt wat gaan doen...dadelijk staan ze voor de deur en komt er niks van mijn plannen)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.