Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

madelief

madelief

02-02-2013 om 00:08

Ikea vraag ( wat past bij wat?)

Wij zijn de slaapkamer low- budget aan het opknappen. We hebben het bed Brimnes van ikea op het oog. Simpel wit en praktisch met lades eronder. Daarnaast zoeken we een Paxkast en nachtkastjes en een ladekast waarop de tv kan staan. Nu vind ik de Brimnes serie eigenlijk niet zo mooi. Het bed is heel handig en niet duur maar niet heel mooi naar mijn idee. Nu twijfelen we of we de rest ook van deze serie zullen kopen of dat we naast het bed een andere serie zullen nemen. Maar wat past er toch wel bij? Ik hoef ook niet alles wit, we hebben een laminaat vloer en witte muren dus daar past veel bij. Wie heeft er kijk op? Ik zie het even niet meer.....

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rafelkap

Rafelkap

02-02-2013 om 08:08

Marktplaats

Bij wit past alles, houtkleurig bv.
Maar vergeet niet ook op marktplaats te kijken, daar ook misschien mooie houten bedden met laden. Met dat fineer ben ik altijd bang dat als je er tegen stoot het lelijk wordt. Als je dat bed niet mooi vindt moet je verder zoeken

Sawo

Sawo

02-02-2013 om 09:40

Hemnes

Hoi madelief

Hier past alles bij maar echt duurzaam is dit bed niet . Marktplaats of de lokale tweedehands winkel zou ik net als rafelkap eens gaan kijken. Ik vind de hemnes serie hier wel bij passen. Net even wat mooier afgwerkt.
Groet Saar

amk

amk

02-02-2013 om 15:06

Bij elkaar

past eigenlijk alles als je de basis wit houdt.
Hier heeft dochter een wit minnen bed, een wit micke buro en een kast die van oorsprong bruin was maar die we gelijk wit geschilderd hebben.Die kast heeft wel iets weg van de aspelund.

1 van haar muren is lente groen en de rest creme. De gordijnen zijn veel kleurig: Nancy van de kwantum, gecombineerd met een veelkleurige kroonluchter met kitcherige lampekapjes

madelief

madelief

02-02-2013 om 21:44

Oké

Wat is er slecht aan dit bed? Heb wel goede ikea ervaringen. Ik ga nog maar weer eens kijken bij ikea. Een ander bed met lades vind ik niet, ook niet op marktplaats. Zucht

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Rafelkap

Rafelkap

03-02-2013 om 08:07

Zoektermen

Zoektermen marktplaats: bed tweepersoons laden , zonder aanhalingstekentjes.
Ik zou wel investeren in kwaliteit voor een bed.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.