Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Vic

Vic

11-05-2012 om 14:56

Ikea hoogslaper

Mijn jongste dochter (7) wil heel graag een hoogslaper. Nu staat er bij de hoogslapers van IKEA dat de minimale plafondhoogte 2,70 m. moet zijn. Volgens mij red ik dat niet in de slaapkamers. De bedden zijn 2 meter hoog, dus met 2,50 m. lijkt dat me ook wel krap. Maarja, volgens mij hebben niet veel mensen zo'n hoog plafond boven. Kun je nog iets variëren met de bedhoogte?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Kura

Je kan anders misschien ook het Kura bed aanschaffen, dat is een halfhoogslaper en dan heb je ruimte zat.

Dat ergert mij inderdaad met die echte hoogslapers en ook bij de proefopstellingen die bij Ikea zelf staan. "Wonen op 50 m2!" enzo. Ja, als je tot drie meter hoog kan bouwen wil dat misschien best leuk lukken, met een plafondhoogte van 2,40 (bij nieuwbouw tot voor kort meen ik de standaard) wordt het een ander verhaal.

Groeten,

Temet

Marie

Marie

11-05-2012 om 21:01

Kan prima?

Hoi
Onze meiden hebben een aantal jaren in een LO-bed van Ikea op de hoogste stand geslapen onder een plafond van 2,40 m hoog.
Misschien is dat nog een optie? Op Marktplaats worden ze nog wel aangeboden.
succes

Margriet*

Margriet*

11-05-2012 om 21:10

Mwah

Onze plafonds zijn 2.60 hoog, maar desondanks vind ik het krap voor zoon zo'n bed van 2.00 m. Je kunt er wel echt onder, da's handig.
Maar dochter heeft een hoogslaper van 1.80 en dan kun je nog lekker zitten op het bed, wel fijner, zeker als je kinderen wat groter groeien.

80 cm incl matras is genoeg

Hoi,

Wij hebben met een plafondhoogte van 2,40 een driehoogslaper. Betekent 80 cm per kind, inclusief matras. En dat past prima. Veel minder ruimte moet je overigens niet hebben.

Groet,
Jacco

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.