Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Iris

Iris

29-02-2012 om 23:34

Ikea braadpan, wie heeft 'm

Ik heb een grillpan van Ikea en die bevalt me uitstekend. Nu zag ik een mooie gietijzeren braadpan, genaamd Senior, ovaal en blauw. Ik ben benieuwd of er iemand is die deze pan heeft en vooral hoe het bevalt,

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ikke

Ik heb de ovale en de (kleinere) ronde. En mij bevallen ze heel goed. Ik gebruik de ronde bijna wekelijks. Prima geschikt voor gehaktballen, sudderlappen en stoofpotjes.

Iris

Iris

06-03-2012 om 14:51

Bedankt!

Je hebt me overtuigd! De volgende keer als ik weer bij Ikea ben, ga ik de ovale pan kopen!

De ovale

Is wel groot hoor. In de winkel lijkt hij niet zo groot (maar dat heb ik met veel dingen in een winkel), maar thuis vind ik hem wel aan de grote kant.
Ik vind de kleine ronde veel makkelijker. Maar goed, dat is misschien ook persoonlijk.

Iris

Iris

09-03-2012 om 20:37

Nog even een vraagje

Bedankt voor je reactie. Ik heb de ronde ook bekeken maar ik vond de bodem nogal klein. Kunnen er bijv. 5 gehaktballen in? De ovale is best groot, maar misschien is de ronde wel te klein.

Dat ligt eraan

Hoe groot je de ballen maakt . Maar goed, de bodem is inderdaad niet zo heel groot. 5 gehaktballen past wel hoor. Eentje in het midden, de rest erom heen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.