Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Tirza G.

Tirza G.

24-01-2012 om 18:45

Ik zoek kleine, zachte balletjes

Voor de overblijf. Zeg maar tennisbal-formaat, 7-9 cm, maar dan zacht. Tennisballen zijn verboden Ik kocht ze altijd bij Lobbes, met tientallen tegelijk, maar ik zit óf in het verkeerde seizoen óf ze zijn echt uit de handel, ik kan ze niet vinden op hun site. Ik kocht daar balletjes voor minder dan een euro per stuk en dat vind ik ook eigenlijk wel genoeg Ik heb wat zitten googelen en kom dan wel op allerlei sport- en spelleveranciers, maar daar kan ik óf die maat niet vinden óf het zijn ballen in het therapeutisch spectrum die 4 eu per stuk kosten ofzo.
Lobbes had de laatste keer ook grote ballen, opblaas, dikker materiaal dan een strandbal, dunner dan een skippybal. Ge-wel-dig zijn ze. 40-50 cm doorsnee, euro of 4-5 per stuk. Maar ook hier: niet te vinden op hun site. Zou het helpen om ze te bellen?
Andere ideeen zijn ook welkom, alhoewel 'ballen' toch wel de alltime-favourite zijn.

Tirza

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Merel

Merel

24-01-2012 om 18:54

Bellen ja

Ja ik zou even bellen, misschien zijn ze tijdelijk uit de handel, of liggen er gewoon voldoende in het magazijn. En anders hebben zij misschien nog adressen voor je.

Inge M

Inge M

25-01-2012 om 08:26

Decathlon

Zij hebben zachte ballen vanaf tafeltennisformaat. Tennisformaat hebben wij daar ook geregeld gekocht.

Niny

Niny

25-01-2012 om 09:37

Sini (o.t)

Sini, wil je even in Gezellug kijken? Ik wilde je wat vragen over de uitspraak van het Ests.
Groetjes,
Niny

Marie

Marie

25-01-2012 om 12:36

Heutink?

Hoi
Staan ze ook niet in de catalogus van Heutink? Kijk daar op school eens in zou ik zeggen (ik neem ten minste aan dat school er eentje heeft).
http://shop.heutink.nl/nl/
succes

Janna

Janna

25-01-2012 om 13:55

Deze zijn iets kleiner

en oorspronkelijk bedoeld als stressballetje, maar wel lekker zacht en ook nog leuk en mooi om te zien

En betaalbaar!

http://www.degruijter-shop.nl/index.php?main_page=product_info&products_id=36081

Tirza G.

Tirza G.

25-01-2012 om 19:21

Heutink

Heeft ze niet. Die heeft 'echte' ballen, sportballen. En die zijn hard - en duur. Wat ik zoek zijn 'speel'-ballen. Zeg maar in de categorie van Intertoysballen, daar hebben ze van die 12-15 cm ballen met Cars of Spongebob er op ofzo. Zoiets, maar dan kleiner.

Tirza

Tirza G.

Tirza G.

25-01-2012 om 19:23

Skik

Mooie ballen, maar zo duuuuuuur Ballen worden gevreten bij ons op de overblijf, ik denk dat er zeker 70-100 van die kleintjes doorheen gaan in een jaar. Dus dan is 1-2 eu eigenlijk net te duur. Bij Lobbes hadden ze elk jaar wel wat in het assortiment van een cent of 30, 40. Dan is het leuk Maar, bedenk ik mij, misschien kómt het nog? Is het meer zomerspul? Zou ook nog kunnen natuurlijk.

Tirza

Tirza G.

Tirza G.

25-01-2012 om 19:23

Janna

Die site ga ik eens even doorspitten, dank je wel!

Tirza

Prada

Prada

26-01-2012 om 11:06

En heb je al

gekeken bij de onvolprezen Action?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.