Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

MariaV

MariaV

05-03-2012 om 14:45

Ik zoek een jas

Ik zoek een waterdichte jas met capuchon voor het tussenzeizoen (geen skikleding dus), een model dat over mijn heupen en billen valt (regen + fiets) en dat ook nog getailleerd is, want ik ben smal gebouwd. En als het even kan in een kleurtje. Liefst ook online te bestellen.
Ik ben dit weekend bij een paar buitensportwinkels geweest maar niet geslaagd. De Jack Wolfskin Sonic Youth soft shell in de lange versie kwam goed in de buurt, maar die is er dus alleen in het zwart, grijs en ivoor. Modekleur of niet maakt me niet uit, model van een een of een paar jaar geleden is ook prima. Ik hou erg van olijfgroen, petrol, bordeaux en paars maar het mag best ook iets anders zijn. Misschien moet ik in gewone kledingwinkels zoeken, maar ik hou niet van winkelen dus ik word al moe bij het idee. Wie heeft zin om te helpen?
Bedankt!
Maria

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Cicade

Cicade

05-03-2012 om 15:15

Happy rainy days

of gewoon 'regenjas' googlen.
Leuke trenchcoat met ceintuur (warm en taille) en langere jassen in allerlei kleuren, waaronder ook een paar basiskleuren als wit, donkerblauw etc.
Ik ben van plan er zelf ook 1 te bestellen vandaar dat ik al wat rondgesnuffeld heb.
Niet echt goedkoop, maar ik doe jaren met zo'n jas en fiets héél veel, dus ik wil graag goede, stevige kwaliteit. Ik hoop dat het iets voor je is. Succes!

MariaV

MariaV

05-03-2012 om 16:27

Leuk!

En vergeleken met buitensportjassen zijn ze niet duur, hoor. Bedankt! Meer tips zijn welkom.
Maria

mar

mar

06-03-2012 om 22:06

Softshell

Softshell jassen zijn over het algemeen niet waterdicht, maar waterafstotend. Ofwel, een beetje regen houden ze tegen.

Aangezien je al Jack wolfskin hebt gepast, misschien is dit wat:
http://www.jack-wolfskin.de/desktopdefault.aspx/tabid-3050/431_read-60571/

http://www.jack-wolfskin.de/desktopdefault.aspx/tabid-3050/431_read-60213/

Ik bestel online mijn buitensportspul bij www.globetrotter.de, ook JW kun je daar bestellen, eventueel via de shop-in-shop.
Bij de globetrotter kun je ook nog kijken. Kijk o.a. bij 3e Bekleidungsschicht en dan übergangsjacken.

MariaV

MariaV

07-03-2012 om 14:24

Meer?

Jammer van JW, hebben ze een mooie kleur paars, maar dan weer niet in de lange versie. Maar ik blijf kijken... Bedankt voor de hulp.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.