Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Dendy Pearson

Dendy Pearson

16-08-2015 om 21:54

Ik zoek een electrodoos oid

Voor onze bijzonder handige zoon van bijna 7 ben ik op zoek naar een doos/pakket waar hij electrotechnische dingen kan maken.
Mijn broer had vroeger zoiets. Een plaat met gaatjes waar hij dan met batterijtjes, knopjes, draadjes, lampjes enz. van alles kon proberen.

Ik kan zoiets nergens vinden. Ik krijg het niet gegoogeld en ik kan me niet voorstellen dat zoiets niet meer bestaat.

Weet iemand hoe je zoiets noemt of waar ik zoiets kan kopen?
Grt. Dendy

Angela67

Angela67

16-08-2015 om 21:59

site?

http://www.betatoy.nl/
deze al geprobeerd?
gr Angela

Dendy Pearson

Dendy Pearson

16-08-2015 om 22:02

Wat leuk!

Wat een leuke site.
Dank je wel!

Half a twin

Half a twin

16-08-2015 om 22:41

Spectro

Dozen van spectro, beginnen eenvoudig en worden steeds verder uitgebreid. Ik ben slecht in linken plakken maar bij google spectro speelgoed invoeren en je vind het.

Marie

Marie

16-08-2015 om 23:01

Mikke

Mikke

17-08-2015 om 07:25

Inderdaad

Spektro (met 'n K dus ). Geweldig leuke dozen, wij hebben Spektro 1 (startdoos) en 2 (aanvulset). Ik weet dat er ook goedkopere versies te koop zijn, maar ik vond het de investering wel waard. Gekocht toen mijn oudste 6 was en die wordt binnenkort 16 (en ja, hij heeft er pas toevallig nog mee gespeeld!).

Dendy Pearson

Dendy Pearson

17-08-2015 om 07:56

Spektro

Zo'n spektro doos lijkt mij wel wat, maar die zijn overal niet leverbaar.
Ik ga maar eens goed zoeken.

cambridge brainbox

wij hebben deze:
http://www.amazon.co.uk/gp/product/B001MJ2F9C/ref=s9_dcbhz_bw_g21_i4_sh

zoon had 'm gezien op de nso, en later bleken ze 'm op school ook te hebben. Instructies zijn in het engels; wij hebben destijds (aantal jaren geleden) bij Heutink een nederlandse instructie erbij gekocht.
In het begin is begeleiding door een volwassene echt wel nodig - vanwege de instructie, niet omdat het gevaarlijk zou zijn.
Heel degelijk en mooi gemaakt.

mijk

mijk

17-08-2015 om 09:45

betatoys heeft spektro!

Geweldige set!

Dendy Pearson

Dendy Pearson

17-08-2015 om 10:55

Mijk

Ik kan het niet vinden bij betatoy

Jamie

Jamie

17-08-2015 om 11:46

Niet die van lobbes

Dat is rommel en veel te weinig, kun je niets mee.

Jamie

Oh, goed dat je het zegt, zat voor mijn eigen zoon ook te kijken. Zijn die grotere dozen (elektrotechniek, elektrische auto maken etc) ook niks?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.