Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Katniss

Katniss

29-09-2013 om 11:02

Ik zoek een boek

Een van mijn collega's vertrekt en bij gebrek aan betere ideeën wil ik een boek voor hem kopen als afscheidscadeau. We weten dat hij, slimme man van 45 met groot cijfermatig inzicht, in de trein altijd leest en lid is van een schaakvereniging, maar verder laat hij nooit zoveel los. Hebben jullie nog leuke suggesties?

Bill Bryson

A short history of nearly everything of At home.
Beide boeken zijn ook in het Nederlands en ze zijn geweldig.
Ook interessant Keizer aller ziektes van Siddharta Mukherjee.

Gregg Braden

New York Times best-selling author Gregg Braden is internationally renowned as a pioneer in bridging science, ancient wisdom, and the real world!

Grenzeloos bewustzijn of de Goddelijke matrix

Bijzondere inzichten.

Katniss

Katniss

29-09-2013 om 13:07

Hmmm

Ik heb de beschrijving van die boeken eens gelezen en vind het toch wel lastig. Mij zouden ze absoluut niet boeien (muv die van Siddharta Mukherjee), maar ik denk dat de gemiddelde man ook niet heel enthousiast wordt van de nieuwste van Charles Lewinsky. Misschien moet ik toch maar een man uit winkelen sturen.

Boekenbon

Iemand die zich niet zo goed laat kennen zou ik niet zomaar een boek geven. Misschien wel een boekenbon als je weet dat hij veel leest. Maar geen boek. Je hebt geen idee waar zijn interesses liggen en welke boeken hij al heeft. En niet iedereen vind het fijn om verrast te worden. Sommige mensen willen juist niet verrast worden, daar worden ze niet blij van.

Een boek met verhalen over schaken?

http://www.schaakboek.nl/Verhalen.htm

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.