Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

wasjes

wasjes

11-09-2011 om 21:22

Ik wil ook zo graag een lekker ruikende was ;-(

Maar met 2 kinderen die niet tegen wasmiddelen kunnen ben ik veroordeeld tot Neutral, die, zoals de naam al zegt, een "neutrale" geur heeft. Maar na een tijdje gaat dat toch een beetje "stinken", in elk geval heb ik nooit lekker ruikende was. Heeft iemand ideeen hoe ik toch een lekker ruikende was kan krijgen zonder dat ik een wasmiddel moet gebruiken waar parfum in zit.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vera*

Vera*

11-09-2011 om 21:52

Zakjes lavendel tussen de kleding in de kast leggen?

Verkeerd jaargetijde

..hier ook 'verplicht' Neutral (en al 20 jaar geen parfum meer op wegens asthma echtgenoot).

Het enige wat erop zit is idd lavendel tussen de lakens - erg lekker - of nog beter, de was buiten in de wind en de zon drogen.

maar twee weken geleden op een zonnige maar vochtige dag duurde het alweer een hele dag voordat de was in de tuin droog was. Wij hebben een erg beschut stadstuintje.

Die geur is echt het lekkerste wat er is, buiten in de zon gedroogd!

Kaaskopje

Kaaskopje

11-09-2011 om 21:58

Zeep

Als je stukken zeep in dichte of aan een kant opengemaakte verpakking tussen je schone was legt gaat het ook lekker ruiken.

Juist blij met neutrale geur

Vanwege dochter hier ook Neutral en azijn ipv wasverzachter en daar ben ik zo aan gewend dat ik het echt niet prettig vind ruiken als iets met iets geparfumeerds is gewassen.
Wasgoed buiten hangen ruikt inderdaad lekker fris, maar is voor mijn man en dochter die beide erg veel last hebben van hooikoorts juist geen goed idee in het hooikoortsseizoen.

Heter

Wasgoed een keertje een stuk heter wassen en dan buiten laten drogen, dan ruikt het ook fris!

Wat grappig.....

Ik vind juist waspoederwas zo stinken. Ik krijg hier geregeld een gezin met 4 kinderen over de vloer waarbij er erg royaal waspoeder wordt gebruikt. Wow m'n neus raakt helemaal van streek als ze binnen zijn.

Was die naar buiten ruikt vind ik weer heerlijk.

Nooit geweten dat dat dus ook heel persoonlijk is.

Lavendel tussen het beddengoed ga ik ook eens proberen! Heb er nu stukken zeep tussen (toevallig over nml)

Fianna

Fianna

15-09-2011 om 14:09

Lavendel

Ik ben dol op de geur van lavendel, vooral beddengoed wat er naar ruikt. Maar waar koop je gedroogde lavendel??

Fianna

Fianna

15-09-2011 om 14:11

Ik heb even gegoogled en zag het meteen bij Dille en Kamille. Ga ik binnenkort kopen. Heeeeerlijk!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.