Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

kweenie

kweenie

16-11-2012 om 14:03

Ik weet het echt niet... Cadeau's

Sinterklaas komt eraan. We trekken met onze kinderen lootjes voor suprises en willen dat iedereen een kleinigheid (EUR 5 a 7,50) aan het cadeautje besteedt.

Nu moeten we natuurlijk ons verlanglijstje klaarleggen.
Maar ik weet echt niet wat ik moet vragen.
Ik kom niet verder dan een tijdschrift, kaarsen of bad/douchespul/gezichtsmasker, maar ik ben nog niet zo lang geleden jarig geweest en heb het toen ook al gehad. Kast is ook al vol met leuke/handige mokken en glazen. Ik heb nog diverse boeken liggen dus hoef ook even geen nieuwe. Sieraden door kinderen of man laten uitzoeken.. in die prijsklasse sowieso moeilijk en qua smaak, ik weet niet... DVD's huren we vaak (abonnement). Muziek/CD geen behoefte aan. Heb eigenlijk niet zoveel behoeftes bedenk ik nu (alleen meer vrije tijd voor mezelf!).

Iemand een idee voor kleine cadeautjes voor mij?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
maren

maren

16-11-2012 om 14:29

Meer vrije tijd

Zet dan gewoon: "een middagje vrij" op je lijstje. En daarachter: "onbetaalbaar".
Groetjes,
Maren
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Roosje

Roosje

16-11-2012 om 14:54

Tegoedbon dat er voor je gekookt wordt
Iets voor de tuin
Vogelvoer / huisjes / andere vogeldingetjes
Bollen voor voorjaarsbloemen
Hyacinthen
Amaryllis
2013 agenda
nieuwe verjaardagskalender
familyplanner
fietszadelhoesje tegen natte broek
setje met allerlei kaarten die je door het jaar kunt versturen

Ik kan genoeg verzinnen hoor!

Lage btw

Ik zou iets vragen waarop 6% btw zit.
Eten dus, en dan wel lekker eten. Of andere spullen die op gaan.

kweenie

kweenie

16-11-2012 om 17:08

Roosje nog meer?

Roosje, die tegoedbon is leuk.
De rest ook leuk bedacht, maar al die tuin/vogeldingen zijn niet zo aan mij besteed (te druk, zit niet zo vaak in de tuin). Andere dingen heb ik al.
Maar je hebt volgens mij nog wel meer goeie ideeën... ik hoor ze graag!

Hoe meer hoe beter dus

Wat maakt het uit

het mag max 7,50 kosten en het moet ook makkelijk te kopen zijn voor de kinderen. Dus niet moeilijk doen !

- tijdschrift
- nieuwe theedoeken/handdoek
- zelf gemaakt baksel (taart, koekjes)
- nieuwe deurmat
- batterijen die op te laden zijn

Rafelkap

Rafelkap

16-11-2012 om 18:58

Mooie schriftjes of opschrijfboekjes is altijd goed. Kan je meteen je wensen voor een volgende keer bij gaan houden

Roosje

Roosje

18-11-2012 om 07:53

Misschien nog...

verschillende soorten thee, speciale koffiepads die je anders niet koopt, wijntje oid, praktische dingen zoals postzegels, hema bon, rookmelder, geurdingetjes voor in de kast of ook leuk zelf gemaakt schilderijtje of knutsel, laarzenspanners, schoensmeer enz.

Anneke

Anneke

18-11-2012 om 12:23

7,50

Wat is er nu leuker dan een door je kind helemaal zelf uitgezocht cadeau. Ik kreeg vorig jaar goedkope handcreme (ik gebruik nooit handcreme), twee eierdopjes (???) en een Libelle (whohaah). Geweldig om dat trotse snuitje te zien.

Anders zou ik niet te moeilijk doen: kaarsen, kerstversiering, tijdschrift, Rituals doucheschuim, een bakvorm,...

+ Brunette +

+ Brunette +

18-11-2012 om 20:39

Iets eetbaars

Lekkere drop, duur broodbeleg dat je anders niet zo snel koopt, goede olie of azijn. Voordeel: hoef je niet eindeloos te bewaren of tentoon te stellen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.