Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Kiki

Kiki

23-08-2011 om 13:21

Ik weet dat hier mensen in groot-brittanië komen

De dochter van mijn oppas gaat studeren in Cambridge, haar afscheidsborrel is komende donderdag en ik ben, weer eens, vreselijk laat met het kopen van een afscheidspresentje. Ik zat in mijn hoofd nog een week eerder (of in de wolken)

Kan ik ergens online een Engelse bon (en dat ik het dan kan uitprinten, want opsturen gaat niet meer lukken op tijd) kopen voor een restaurant, high tea of van mijn part een Britse boekenbon, bon voor een museum in Cambridge, kortom een bon voor iets, zodat ze dat daar kan uitgeven?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
mik

mik

23-08-2011 om 13:34

Geen idee, maar ...

Als je geen bon op de kop meer kunt tikken er creatief eentje zelf maken? Toepasselijk plaatje zoeken via google, plakken in word o.i.d., tekst erbij in trant van ...bon, bij de bank engelse ponden halen en dat erin plakken. Misschien minder leuk dan bon, maar een ideetje??

Kiki

Misschien een bon via www.amazon.co.uk - ik neem aan dat dat een soort e-bon is. Daar heb je boeken, DVDs maar ook veel andere dingen.

Kiki

Kiki

23-08-2011 om 19:37

Amazon is toch een webwinkel

nee dat zoek ik niet helemaal. Bij ons kun je de kaartjes van bijvoorbeeld het openluchtmuseum van tevoren uitprinten.

Zoiets zou het dus moeten zijn, alleen dan met iets anders wat ze daar kan uitgeven.
Kaartjes voor museum, bon voor high tea, dinerbon, bioscoopkaartjes of zoiets dergelijks

Ik kan inderdaad ook een tegoedbon maken met 15 pond erin, maar dat vind ik op een een of andere manier minder leuk. Als ik echt niets vind zal ik dat wel doen.

Kiki

Ik heb even gezocht maar kan niet zo snel iets vinden. De meeste dingen gaan per gift card, maar daar heb jij dus niets aan.

Wellicht kan je deze link bekijken en contact opnemen over de gift voucher, misschien kan je via credit card betalen en dan zelf iets uitprinten?
http://www.peacockstearoom.co.uk/contact/

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.