Weet jij welke voedingsstoffen je extra nodig hebt tijdens de zwangerschap? Deze vitamines zorgen voor een gezonde zwangerschap
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Nicky Lohs

Nicky Lohs

25-11-2012 om 20:27

Ik wíl die bon niet! Tegoedbon besteden.

Ik heb een bon gekregen van Douglas, ter waarde van maar liefst 50 euro. Nou heb ik niks met make-up en geurtjes enzo, ik ga die bon dus nooit van z'n leven gebruiken.
Wie heeft creatieve ideeën om er vanaf te komen? Het liefst wil ik die 50 euro elders besteden. Bijvoorbeeld bij prenatal of de Hema. Ben nu zwanger dus wat dat betreft uitgaven genoeg. Heb ook al gekeken of ze iets van zwitsal verkopen maar dat hebben ze dus niet bij Douglas. Heb ook al om me heen gevraagd of iemand wil ruilen voor contant of een andere bon. Tot nu toe zonder resultaat.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Roosje

Roosje

25-11-2012 om 20:52

Marktplaats

Marktplaats dus...

Vic

Vic

25-11-2012 om 20:54

Je kunt er ook cadeautjes voor kopen. Of hem voor 25 euro aan mij verkopen

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

25-11-2012 om 20:56

Sinterklaas of kerst

Kan je het niet besteden aan cadeaus voor sint of kerst? Nagellak, goede pincet, geurtje voor onder de boom, wimperkruller? Mijn kinderen houden wel van een geurtje. Goede zonnebrandcreme, voetencreme voor vermoeide zwangere voeten?Of cadeautje voor juffendag? Ik zou het makkelijk aan mezelf uit kunnen geven maar weet genoeg leuks om voor anderen te kopen.
Rosa van der Zanden

sinas

sinas

25-11-2012 om 21:04

Misschien heel erg

maar iets gaan halen voor die bon, wel vragen of je mag terugbrengen, en dan na een paar dagen terugbrengen. Persoon had het al ofzo. Ws krijg je dan gewoon geld.

Nicky Lohs

Nicky Lohs

25-11-2012 om 21:21

Jaaaa vic

Goed idee!! Haha, grapjas. Ik zou wel overwegen om 'm te ruilen voor iets minder hoor, de helft is me wat te gek.

Cadeautjes had ik ook al aan gedacht. Mijn dochters zijn echter erfelijk belast en gebruiken hooguit wat nagellak. Dan zou het een duur nagellakje worden of iets dat in de kast blijft staan.

Marktplaats ga ik eens over nadenken. Oplichtergevoelig maar ik bereik er wel veel mensen mee natuurlijk.

De optie van sinas was ook al door mijn hoofd geschoten. Wel een beetje lullig, en zetten ze niet op de kassabon dat ik een cadeaubon heb gebruikt?

Merel

Merel

25-11-2012 om 21:21

Er is een site: http://www.ruiljecadeaubon.nl

Volgens mij kan je hier je kadobon ruilen met iemand anders: http://www.ruiljecadeaubon.nl (misschien even wachten tot na de sinterklaas/kerst, wellicht heb je dan meer keuze)

Ik ook niet

ik koop zelden makeup en alleen bij 1 zaak in Amsterdam, geurtjes heb ik niet (bah!) en creme koop ik ergens anders (waar kan ik nog marbert kopen ??!!!)

Ik zou hem doorschuiven voor straks met kerst of een verjaardagkado oid.

Grutjes

zie ik net dat er een marbertshop.nl is. jemig waarom zie ik dat nu pas, eens kijken wat de verzendkosten zijn....

gewoon doorschuiven dus, doe ik ook altijd met alle bonnen

Nicky Lohs

Nicky Lohs

25-11-2012 om 21:49

Merel en manda

Merel bedankt voor de link! Er staat nu nog niet echt iets tussen, ik kan natuurlijk wel m'n eigen bon erop zetten! Grappig om te zien dat ik lang niet de enige ben met dit probleem.

Manda wij geven eigenlijk nooit cadeaus van ?50,-. Er staat helaas ook een datum op, beetje gek om in december een cadeaubon van juni te geven. Ik kan natuurlijk wel proberen de bon om te ruilen voor meerdere kleine.

Ehm

dat zou ik even na bellen inderdaad, je kan toch vragen of ze er in de winkel 5 van 10 euro oid van kunnen maken ?

of anders toch iets kopen en dan weer inleveren, ik neem aan dat dat aan de lopende band gebeurt na kerst.

Merel

Merel

25-11-2012 om 23:34

'posten' bij de douglas

Je kunt natuurlijk ook gewoon even een half uurtje op een drukke zaterdag in de Douglas gaan staan en wachten tot je iemand met een duur flesje parfum naar de kassa ziet lopen. En dan vragen of zij jou misschien van die bon af willen helpen. Ik heb laatst nog een flesje parfum van 60 euro gekocht, en het had mij echt niet uitgemaakt om dat met iemands bon te doen, en jou het bedrag van de bon terug te geven. Gewoon even een vriendelijk ogend type uitzoeken.

Manda marbert

Douglas verkoopt Marbert.
http://www.douglas.nl/douglas/Marbert/index_b1531.html

Fiorucci

Fiorucci

26-11-2012 om 07:12

Manda

Pour Vous verkoopt Marbert, en Ici Paris ook volgens mij.

Aha

dan zal ik toch een keer 1 van die zaken in moeten, ik heb iets tegen parfumeries, ik vind het personeel onprettig, vaak word ik niet eens aangekeken !

Bellefleur

Bellefleur

26-11-2012 om 11:13

Opgelost dus.

Nicky stuurt de bon naar Manda, die er Marbert (?) voor koopt. En maakt cash over aan Nicky

Douglas personeel

Ik word altijd super vriendelijk geholpen bij de Douglas. Of je nu een douchegel koopt voor 5 euro of een luchtje van 100 euro, de dames pakken alles mooi in met een vriendelijke lach. Man en ik krijgen er een lekker monstertje bij ongeacht welk bedrag we uitgeven. Ook is het een parfumerie waar ze tenminste weten wat ze verkopen, de dames krijgen vast regelmatig een verkooptraining.

Fiorucci

Fiorucci

27-11-2012 om 07:16

En...

Ze verkopen echt niet alleen geurtjes en makeup. Als ik toevallig eens een bon krijg, koop ik er dagcreme ofzo, of zonnebrandcreme van een goed merk. Nadeel: de bedwelmende dampen bij binnenkomst, van al die geuren,brrr...

Jessica O

Jessica O

27-11-2012 om 07:56

Zoon

zaterdag was ik met zoonlief aan het shoppen. Ook even kijken bij de douglas naar een cadeautje voor een nichtje. Zoon was nog geen 2 stappen binnen en hij draaide zich om, ik wacht wel buiten hoor mam....
Hij vond het vreselijk stinken daar binnen.

Maar cadeaubonnen hebben wij ook wel eens verkocht op marktplaats. 60 euro aan bioscoopbonnen, voor 45 of 50 euro verkocht. Altijd het proberen waard.

Nicky Lohs

Nicky Lohs

27-11-2012 om 15:38

De bon

Ik ga eerst maar eens proberen de bon te verpatsen voor ?45,-. Via marktplaats en de eerder genoemde bonnen ruilsite. Zal ook een advertentie plaatsen in vraag en aanbod hier, wie weet
Mocht dat allemaal niet lukken ga ik er maar mee naar Douglas, kijken of ze m daar willen omruilen voor kleinere bonnen. Dan zal ik de komende jaren waarschijnlijk wat duurdere doucheschuimpjes hebben dan ik normaal heb

Kleinere bonnen?

Is het niet zo dat die bon een tegoedkaart is, waar het bestede bedrag steeds van het totaal afgehaald wordt en de rest dus blijft staan? Dat is ook zo bij bijvoorbeeld H&M of Intertoys giftcards. Op de Douglassite staan in elk geval dat die bonnen onbeperkt geldig zijn.

skik

Anne

Anne

27-11-2012 om 23:18

Wisselen in kleinere bonnen lukt niet

Ha Nicky, ik had PRECIES hetzelfde probleem! Had de bon al een jaar (50 euro) en dacht: wat moet ik er mee.
Wilde hem omruilen want 50 euro wil niemand, maar dat ging dus niet!
Ze halen er inderdaad wat af en de rest blijft staan.
Probleem met aan iemand verkopen lijkt mij dat de ander aan het pasje niet kan zien of er echt nog 50 euro op staat.... Dus hoe dat met ruilen moet via Marktplaats of andere site? Moet je goed van vertrouwens zijn of met elkaar in de stad afspreken en tegoed bij de beide winkels in elkaars aanwezigheid controleren .
Anyway, ik heb er uiteindelijk toch met gezichtsmelk en -lotion van gekocht (dus iets van 10 a 15 euro opgemaakt). Ben benieuwd over hoeveel jaar ik die 50 euro eindelijk op heb, want weet het nu ook even niet meer....
Succes ermee, veel cadeautjes maar van kopen en het meeste is toch wat duurder dus is die 50 euro ook weer wat sneller op, haha!
Doe mij voortaan maar een boekenbon!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.