Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Ijzel-vrij

Hebben we toch zomaar een soort van verlengde kerstvakantie hier in t noorden...mijn school dicht, scholen van de kinderen dicht. Kinderen gaan zo schaatsen op straat grloof ik....

Ik heb even gevoeld buiten, maar heb niet eens t einde van de oprit gehaald....doodeng!

Nou ja. Er is chocomelk in huis, en we hebben nog echte nieuwjaarsrolletjes met slagroom.....we gaan er maar een cocoindagje van maken!

Ingrid

vet jaloers

Ik ben echt zo vet jaloers he. Ik ben dol op de winter en dit soort winter extremen. Hoe zou het toch komen dat ik dat zo romantiseer? Nou veel succes maar vandaag met je dagje vrij.

Postbezorger

Postbezorger

05-01-2016 om 09:36

dol op winterextremen?

Ja, maar niet op IJZEL! Dat is geen normale winter en dat kennen ze ook niet in echte winterlanden.

Veel gedoe op de postbezorgersfacebookgroepen, die maken elkaar helemaal gek!

Charis

Charis

05-01-2016 om 10:49

Haha

Veel plezier Ingrid! Als je de deur niet uit hoeft, heeft het wel wat zo'n dagje ijzelvrij. Het geeft een gevoel van uitzondering en saamhorigheid omdat je met elkaar in hetzelfde schuitje zit. En je ervaart wat winter ook al weer was. Sterkte voor iedereen die wel de weg op moet.

Tango

Tango

05-01-2016 om 12:15

Extremen

Hier in Zuid Holland dus helemaal niets aan de hand. Het is niet eens koud, laat staan glad. Wel bijzonder hoor, zulke grote verschillen. Las op de Facebookpagina van ons Europa Kinderhulp gastkind ook al dat ze vrij is vandaag. Die woont dan weer wel in het noorden des lands.
Geniet ervan, Ingrid en voorzichtig als je toch de deur uit gaat voor een boodschap o.i.d.

mijk

mijk

05-01-2016 om 12:44

hier in stad zijn de postbezorgers ook vrij!

En de kinderen hebben net de uurtje geschaatst voor de deur! Zo leuk. Man is heen en weer naar ziekenhuis gefietst en dat ging ook prima. Ik vind het leuk maar was gisteren best blij dat het weer gewoon was! Dus had niet gehoeven voor mij....

Janita

Janita

05-01-2016 om 16:47

Best spannend

Ik ga zo 20 km rijden naar Groningen, ga de wijk in, verpleegkundige. en dat vind ik best spannend. Sokken over mijn schoenen......

zebra

zebra

05-01-2016 om 19:23

hier

niks van dit alles, geen gladheid en ook niet echt koud. En hier is het zuidwesten van het land.

Ben eigenlijk ook blij dat het hier niet glad is, vind dat zo eng.

Postbezorger

Postbezorger

05-01-2016 om 19:25

Tango

Zondagmiddag reden wij van Oost-Groningen naar de Randstad, het heeft ons met drie man 20 min gekost voor we al de ijzel van de auto hadden en in Groningen bleef het -2. In Friesland kwam het boven nul en ten zuiden van Amsterdam was het 8 graden boven nul!

mijk

mijk

06-01-2016 om 08:43

goed gegaan

Janita? Ik heb van die spikes van de schoenmaker onder mijn voeten. Werkt perfect..... Hier nog een dagjebij huis nu Moet ik toch iets gaan improviseren voor cadeaus voor mijn dochters verjaardag morgen. Had gisteren nog stad ingewild.....

Mijk

Janita

Janita

06-01-2016 om 10:48

Duurde wat langer

Hoi Mijk,

Ging allemaal goed . Mantelzorg ingezet en daar waar mogelijk telefonisch hulp. Vijf clienten bezocht en daar ruim uur langer over gedaan dan normaal. Heel veel mensen toch buiten op de schaats en op de been. Blij met de ABS!
Vandaag ook nog werken volgens noodplan. Het is ook wel heel bijzonder hoor.
Mijn kind idd ook nog dagje thuis. WLG gesloten idd.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.