Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Eva

Eva

23-12-2012 om 19:59

Ijsbeeldenfestival zwolle leuk?

Het IJsbeeldenfestival is nu in Zwolle (tot eind jan zag ik). Mooie sculpturen, neem ik aan.

Maar is het leuk om met kinderen van 13 en 10 heen te gaan? We komen uit omgeving Utrecht, dus moeten er wel een stuk voor rijden. De moeite waard?

Wie heeft er dus ervaring mee?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Mamvantwee

Mamvantwee

23-12-2012 om 23:45

Wil ik ook graag weten!

Mijn kinderen zijn jonger, 7 en 8. Ik had ook het plan om deze vakantie helemaal naar Zwolle te rijden voor de ijssculpturen. Is het wat? Hoe lang ben je 'bezig' met die hal/tent?

groet, Mamvantwee

Eva

Eva

27-12-2012 om 18:18

Niemand met ervaring?

Ik hoop nog op reakties...
Mamavantwee, als je geweest bent, laat je het dan even weten?

Hmm

Zie je bericht nu pas. Ik zou het er niet voor over hebben. Wij komen uit die buurt en zijn vorig jaar geweest. Met kinderen van 5 en 8 weliswaar. Die vonden het vooral koud. Het is niet zo heel groot, je loopt er vrij snel doorheen. Het is meer leuk om erbij te doen als je daar toch moet zijn. Maar ja er is ook een kunstijsbaantje en vorig jaar was er een reuzenrad bij. Dat vonden mijn kinderen wel weer super. Trouwens, als je uit die ijstoestand komt loop je zo een warm restaurant in, de chocomelk is dan wel heeeel lekker.
Het is wel mooi hoor en knap gemaakt. Maar ik zou er iets anders aan vast knopen. Dagje Hattem bijvoorbeeld, mooiste stadje van Nederland!

Mamvantwee

Mamvantwee

28-12-2012 om 00:29

Nog niet geweest, eva

Ik wachtte ook op reacties. Want Zwolle is voor ons ook ver weg, anderhalf uur met de auto. Ik lees nu dat het geen attractie voor een dagje is, dus dat vraagt om een aanvullend doel. Ik denk et nog over na.

groet, Mamvantwee

Klaartje

Klaartje

29-12-2012 om 20:41

Wel geweest

Wij waren toch in de buurt, dus moesten niet speciaal ver rijden. Zonder kinderen. Ik vond het wel leuk om eens te zien, zijn 2 keer rondgelopen met warme chocomel pauze tussendoor. Het was voor mij de eerste keer dat ik een ijsbeelden tentoonstelling zag. Ik vind wel dat als je het een keer gezien hebt, het niet elk jaar weer hoeft. Ik zou er eerlijk gezegd niet 1,5 uur rijden voor over hebben.

Mamvantwee

Mamvantwee

30-12-2012 om 09:30

Ok dank

Ik had inmiddels ook al besloten om niet een dagreis naar Zwolle te maken. De dagen van de vakantie blijken zich toch al snel te vullen...!

groet, Mamvantwee

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.