Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

An.

An.

18-07-2016 om 17:45

Iets zoets en iets hartigs tegelijk in de oven?

Omdat ik het gevoel heb dat 2x na elkaar iets bakken in mijn oven altijd fout gaat (het 2e lijkt dan niet gaar te worden of er veel langer over te doen), dacht ik vandaag: mijn quiche en cake gaan er samen in.
In de keuken ruik ik die mengelmoes nu.
Zouden ze ook smaak op elkaar afgeven? --

Moet kunnen

T klopt dat t tweede baksel er altijd langer over doet. De oven is dan afgekoeld van de deur open en dichtdoen en je voedsel heeft de warmte opgenomen. Maar gooi het er samen in! Wat wilde je samen in de oven doen?

Vogel

Vogel

18-07-2016 om 18:40

Ben benieuwd

Ik heb het nooit gedaan, maar ik hoor het graag.

Specht

Specht

18-07-2016 om 19:35

Proberen

Ik heb nog nooit iets zoets en hartigs gelijk in de oven gebakken, maar wel bijvoorbeeld een quiche of pizza met vlees en een met vis,dat gaat prima.
.(zolang man maar niet weet dat zijn pizza of quiche samen met vis n de oven heeft gestaan).
Volgens mij kan het best, gewoon niet over praten.je merkt wel als er klachten komen.

An.

An.

20-07-2016 om 09:21 Topicstarter

Het ging prima!

Ik maakte een quiche en een cake. De quiche moest heter dan de cake dus ik ben er qua graden tussenin gaan zitten.
Omdat de cake wat te snel ging daardoor en ik er qua smaak toch niet gerust op was, heb ik over de cake een stukje bakpapier gelegd.
Resultaat was prima. De een smaakte niet naar de ander en ze waren beide goed gaar!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.