Herfstvakantie tip: deze avontuurlijke gezinscamping midden in de natuur is magisch
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

dankbare moeder

dankbare moeder

01-12-2010 om 19:04

Iets voor de juf, maar wat?

De juf van onze zoon gaat met de kerst stoppen. Ze heeft de afgelopen maanden echt enorm haar best gedaan voor onze zoon die nogal wat problemen heeft. Ik ben haar erg dankbaar voor haar inzet en liefde voor onze zoon. Ik wil haar graag bedanken voor de vakantie begint. Maar wat? Ze maakt vaak mooie reizen en gaat binnenkort verhuizen. Iets voor haar huis of haar reizen zou ik wel leuk vinden, maar ja ik ken haar smaak verder niet. Heeft iemand een leuk idee voor mij?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Iets wat opgaat

Voor zulke gelegenheden heb ik een vaste stelregel: altijd iets dat 'opgaat'. Dus een fles wijn, ander lekker eet/drink ding of pakket, kaarsen, bloemen/plant, of en bon voor whatever je denkt dat ze leuk vindt. Bioscoop/boek/noem maar op.

Ingrid

(Janneke67)

(Janneke67)

01-12-2010 om 19:18

Bij het kruidvat

hebben ze heeeeerlijke geurkaarsen. Kost bijna niets en toch heel leuk om te krijgen!

Hier waren de juffen er altijd blij mee.

Of een doosje bonbons, lekker voor bij de koffie!

Iets dat opgaat

Koop niet iets voor een nieuw huis. Zeker niet als je de smaak van de ontvanger niet kent.

iets dat opgaat is altijd aan te raden, de meeste mensen hebben tegenwoordig meer spullen dan ruimte. Ik kies tegenwoordig gewoonlijk voor drank (als ik weet dan mensen alcohol drinken) of - en daar heb je in Amsterdam veel keuze in - sjieke chocola, van leuke winkels als Unlimited Delicious ofzo. Iets wat een normaal mens - denk ik dan - niet voor zichzelf zou kopen. Moet je wel weten dat ze chocola eet, anders is het erg zonde (dat soort bonbons zijn handgemaakt en meestal maar beperkt houdbaar).

Wat je ook kan doen is naar Simon Levelt, koffie- en theewinkel, die hebben volgens mij ook cadeaubonnen. En ze zitten in heel veel plaatsen.

groeten,

Temet

Een overkitcherige kerstbal

helemaal 'alleen' uitgekozen door kind en dan een zelf geschreven kaartje erbij. leuk in een doosje met mooi kerstig pakpapier.

Het gaat om het gebaar !

reina

reina

02-12-2010 om 16:18

Ach

Het gaat om het gebaar. Dat oerlelijke kitscherige waxinelichtjeshoudertje wat ik een paar jaar geleden kreeg doet het elk jaar rond kerst weer prima in het lokaal.

Inge M

Inge M

02-12-2010 om 16:23

Vogelvoer dingetje

Je kunt zelf pinda's rijgen, ander vogelvoer kopen en/of iets om het in te stoppen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.