Weet jij welke voedingsstoffen je extra nodig hebt tijdens de zwangerschap? Deze vitamines zorgen voor een gezonde zwangerschap
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

dihanne

dihanne

03-11-2013 om 19:52

iemand wel eens een bank gekocht bij postorderbedrijf?

Hoi allemaal,

Heeft iemand van jullie wel eens een bank gekocht bij een postorderbedrijf? Ik zoek al tijden naar twee tweezitsbankjes voor een zithoek op het zuiden, het moet een beetje een serre-achtige uitstraling krijgen. (groene kozijnen/houten vloer/grote planten enzo).

Bij Wehkamp zag ik een bankje (Palermo), dat goed in dit plan zou kunnen passen. (dan zou ik een groene en een bruine nemen, lijkt me echt leuk) De maten lijken op een bankje dat we nu hebben, en erg lekker vinden zitten.

Maar.... ik vind het spannend!

Je hebt er nooit op gezeten, dus weet niet of 'ie een lekkere zit heeft. En de kleuren ken je alleen van een beeldscherm, dat kan ook nogal afwijken van de werkelijkheid.

Heeft iemand wel eens een bank vanaf het scherm gekocht?
Hoe heb je dat aangepakt?
En hoe is het bevallen?

groetjes
Dihanne

ja

Ik heb een paar maanden geleden een witte lederen fauteuil bij Wehkamp besteld. Iets waar ik al tijden naar op zoek was maar nergens kon vinden. Zo'n gecapitonneerd model. Het werd netjes afgeleverd maar ik vond het er nogal plastic uitzien dus heb ik 'm teruggestuurd. Was geen probleem en werd netjes afgehandeld. Hopelijk heb jij meer succes.

dihanne

dihanne

03-11-2013 om 20:39

terugsturen?

Beste Gonnie

bedankt voor je reactie, en fijn dat het ook bij Wehkamp was.

Hoe ging dat terugsturen in z'n werk?
Ik zie daar nu al tegenop, zeker als het evt. om twee banken gaat

dihanne

Anne69

Anne69

03-11-2013 om 22:01

Otto

Ik heb bij de Otto een bank gekocht. Een bruine stoffen hoekbank. Door mijn eigen schuld was die niet zo'n succes maar vanuit de Otto is het allemaal perfect gegaan. Het duurde best lang eer de bank geleverd werd maar het werd met een mailtje aangekondigd en op de dag zelf een telefoontje. De bezorgers hebben de bank tot in de woonkamer gebracht.
Ik vond het best spannend om een bank te kopen zonder er eerst op te zitten maar die beviel me en de prijs was goed. De bank zat vrij hard en het was ook geen topkwaliteit maar dat had ik ook niet voor die prijs verwacht.
Mijn fouten waren dat ik er niet over nagedacht had dat een stoffen bank een magneet is voor dierenharen waardoor ik de bank 2x per dag kon stofzuigen én ik had niet gecheckt of mijn aanname van de hoek wel klopte waardoor de hoekbank de verkeerde hoek had. Ik heb het opgelost door de indeling te veranderen dus het was geen reden om de bank terug te sturen. Na een half jaar was ik het stofzuigen moe en heb ik de bank aan iemand gegeven die hem heel hard nodig had én die geen dieren had. Nu heb ik bij Leen Bakker een zwarte leren gekocht die een stuk makkelijker in het onderhoud is. Die zit trouwens ook zo hard dus ik denk dat goedkope banken in het algemeen harder zitten.

Polletje Piekhaar

Polletje Piekhaar

04-11-2013 om 12:22

nee, hoor

ik zou zelf geen bank durven kopen zonder erop te zitten. Tenzij het er eentje is waarvan je weet dat ie lekker zitten omdat je precies zo een ergens gevoeld hebt...

via website

Terugsturen was heel eenvoudig. Retour aanmaken op de website en daar kon in direct een afhaalafspraak maken. Als je van tevoren niet zeker weet of je 'm houdt of niet moet je het plastic er wel een beetje netjes afhalen zodat het er ook weer netjes omheen kan.

Ellen69

Ellen69

04-11-2013 om 17:55

Bij een bank die je in een winkel koopt...

weet je eigenlijk ook niet zo precies hoe hij zit. Tenminste mijn ervaring is, dat je maar moet afwachten of de nieuwe bank net zo los of strak gevuld is als die in de showroom.

dihanne

dihanne

05-11-2013 om 18:03

dank voor reacties, man.....

dank voor jullie reacties

inmiddels is mijn man ernstig dwars gaan liggen
hij is erg lang, en wil geen bank zonder dat hij deze uitgeprobeerd heeft
ik twijfelde ook al, dus de weegschaal slaat door naar: niet doen

ik zal per internet een virtuele speurtocht doen, en dan maar langs een paar winkels....

groetjes
Dihanne

Rafelkap

Rafelkap

05-11-2013 om 19:01

gevaarte

Ik zou ook dat risico niet nemen. Als het niks is zit je met zo'n groot gevaarte in huis, moet je weer thuis zijn zodat dat ding wordt opgehaald en ben je weer net zo ver van huis.

Succes!

Yta Chalne

Yta Chalne

06-11-2013 om 19:33

als ik het zou doen...

...nam ik de groene en de paarse. De bruine en de groene hebben andere pootjes, da's net jammer. Ik vind ze wel leuk, en erg goedkoop. Ik zou het gerust durven proberen, zeker als ze niet al te zeer in de weg staan als je twee dagen moet wachten op het afhalen.

dihanne

dihanne

07-11-2013 om 22:34

verschillende pootjes...

ja, dat had ik nog niet eens gezien, de pootjes verschillen

nou ja, dan blijkt maar weer dat ik het echt in het echt moet zien

(trouwens: die paarse vind ik heel mooi, maar dan moet ik wel muren schilderen, nieuwe gordijnen kopen enz)

groet
dihanne

Stenna

Stenna

09-11-2013 om 12:09

voordeel van werkkamp

is dat ze een erg goede lever-en ophaalservice hebben. Je kunt precies aangeven wanneer ze moeten komen en dan komen ze ook werkelijk. Op de dag zelf laten ze zelfs op de minuut af weten hoe laat ze er zijn (en ook dat klopt). Is mijn ervaring dan. Met tuinmeubels en met matrassen. Geen huiskamer bank dus, die zou ik denk ik toch even in het echt willen zien.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.