Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

dihanne

dihanne

04-11-2015 om 15:46

iemand idee voor housewarming kado?

Hoi Forummers,

Mijn broer, zijn vrouw en drie tienerkinderen zijn verhuisd, en geven een housewarming binnenkort.

Typisch van die mensen die ´alles´ hebben, dus ik zit te piekeren over een kado, iemand een idee?

groetjes
Dihanne

Moni

Moni

04-11-2015 om 15:48

Nieuwe verjaardagskalender?

Kan iedereen die op de party komt, zijn naam erop zetten.

Je kunt de kalender tijdens het feest ook rondgeven zodat je de kalender ingevuld kunt geven.

angel3

angel3

04-11-2015 om 15:58

een ixxi bon?

kunnen ze zelf iets moois maken voor aan de muur....

Iets wat op gaat

Zelf gemaakte jam, of een pot met een zelf samengestelde cake of koekjesmix compleet met recept. Of een schaal met kaarsen. Of een dvd met film-snack-pakket.

hsk-mama

hsk-mama

04-11-2015 om 21:16

Bloembollen

Ik heb laatst iemand die alles al had blij gemaakt met een mooie doos met bloembollen. Denken ze in het voorjaar ook nog eens aan ons.

over die bloembollen

Ik heb ooit eens een pot gegeven met etagebeplanting: een grote bloempot, daar een laag aarde in, daar bollen van late tulpen op, weer een laag aarde, narcissenbollen erop, weer een laag aarde, krokusbolletjes erop, en daar dan weer aarde over. Zo uitkienen dat dus eerst de krokussen, dan de narcissen en tenslotte de tulpen bloeien. Kan natuurlijk ook met andere bollen.

Groeten,

Temet

dihanne

dihanne

06-11-2015 om 17:21

bedankt!

bedankt voor de ideeen

Iets met bloembollen lijkt me wel wat voor ze, maar spreekt misschien vooral mijn broer en vrouw aan

Iemand nog een idee voor de tieners (2 jongens (18/16) en een dochter van 14?????

groetjes
Dihanne

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.