Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Tango

Tango

22-09-2013 om 21:44

Iemand ervaring met parkeren bij het PSV-stadion?

Zoon hier is helemaal fan van PSV en lid geworden van de Phoxy-club (fanclub voor kinderen). Hij kreeg bij het lidmaatschap twee gratis kaartjes voor een wedstrijd a.s. woensdag. Gelukkig een beetje vroeg: 18.45 u. want we wonen niet echt in de buurt (Zuid Holland). Treinen is geen optie want wordt echt te laat voor de terugweg. We gaan dus met de auto. Maar waar parkeer ik die een beetje handig, zodat we niet al te lang in de file staan na afloop maar ook niet al te ver hoeven te lopen?

kob

kob

22-09-2013 om 22:35

hier?

De parkeergarage aan de Mathildelaan is denk ik het gemakkelijkst. Veel plezier woensdag

kob

kob

22-09-2013 om 22:52

Of anders, maar dan moet je er wel op tijd zijn, trudoplein-frederiklaan-strijpsestraat. Is de woonwijk erachter. Misschien kom je vandaar wel sneller weg. Ook een optie bij het treinstation (50m verder dan station is een grote parkeerplaats) parkeren.

Tango

Tango

23-09-2013 om 10:29

Vroeg

Waarschijnlijk zijn we wel vroeg aanwezig. In een woonwijk lijkt me dan wel prettig anders worden de kosten natuurlijk wel heel hoog als je er lang staat. Ik zal de woonwijk in mijn navigatie zetten.
Is het bij het treinstation een P&R parkeerplaats? Dan weet ik waar ik naar moet zoeken.
Mathildelaan had ik zelf ook al gevonden. Die neem ik mee voor als ik andere parkeerplaatsen niet kan vinden.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

23-09-2013 om 10:36

Gagelstraat

Of anders bij het parkeerterrein achter de kwikfit aan de Gagelstraat. Dan moet je wel echt op tijd zijn want daar parkeren al die PSV-gangers.

kob

kob

23-09-2013 om 11:36

p & r

Dat weet ik niet. Ik denk dat die parkeerplaats niet echt bij de grote hoop bekend is. Het is een groot terrein aan de stationsweg, recht tegenover evenementen gebouw de Effenaar. Je hebt ook een kleintje bij het station zelf maar dat is altijd vol. Je mag vanaf dat terrein trouwens ook gewoon langs de weg parkeren. Op de stationsweg zelf dus.

kob

kob

23-09-2013 om 11:42

afstand

19 minuten lopen vanaf dat parkeerterrein. Via de Mathildelaan. Weet niet of dat te ver is.

Tango

Tango

24-09-2013 om 22:13

De Jonghlaan

Ik zag ook een gratis parkeerplaats aan de De Jonghlaan. Iemand die deze toevallig kent?

kob

kob

24-09-2013 om 22:33

kan

Zegt me zo niks, is een straat die grenst aan de Frederiklaan. Is de woonwijk achter het psv stadion. In principe kun je daar kijken en anders ben je snel genoeg doorgereden naar een andere straat, ligt allemaal heel dichtbij. Ik denk dat je misschien bij een bedrijf bedoeld?

Tango

Tango

25-09-2013 om 00:07

Nog een vraagje

Weet iemand of er een Mc Donalds in de buurt van het Stadion zit? Zoon wil graag bij de Mac eten. Zou handig zijn als hij bij het stadion zit. Zo niet dan pakken we er eentje onderweg langs de snelweg.

kob

kob

25-09-2013 om 04:46

mac

Er zit er een op de Demer en een op de Markt, maar is wel allebei binnenstad. Als je parkeert op Stationsweg of Mathildelaan dan zitten ze zo'n beetje op weg naar het psv stadion. Parkeer je in de woonwijk de jonghlaan/frederiklaan/strijpsestraat dan is het te ver lopen. Op de markt zit ook nog een KFC

kob

kob

25-09-2013 om 05:13

Best

Weet niet of je over de A2 binnenkomt? Dan zou je naar de mac in Best kunnen gaan, is net voor Eindhoven

Abel

Abel

25-09-2013 om 09:13

P&R Meerhoven

Nog een mogelijkheid: het transferium bij Meerhoven. Dat ligt vanaf de A2 onderaan afrit 31 Veldhoven. Parkeren kost hier 3 Euro per dag en een busretour naar het centrum 50 cent pp. In 10 minuten sta je dan voor de deur van het PSV stadion. Nog een voordeel; recht tegenover de P&R ligt een MacDonalds..
Succes!

Tango

Tango

25-09-2013 om 14:26

Bedankt allen

Omdat ik nog niet precies weet waar we parkeren (ligt eraan welke parkeerplaats we makkelijk kunnen vinden) pakken we de Mac bij Best. We rijden inderdaad via de A2 dus dat lijkt me dan toch het handigst.
We nemen er de tijd voor dus zal het allemaal wel lukken.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.