Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Flora B

Flora B

19-06-2012 om 22:04

Iemand al inkomstenbelasting terug?

Wij krijgen voor het eerst inkomstenbelasting terug, nu roept de belastingdienst dat het voor 1 juli al gestort gaat worden.
Is dat al bij iemand gebeurt en hoe ging het bijvoorbeeld vorig jaren?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Toevallig vandaag de brief binnen gekregen dat het bedrag gestort is/wordt.
Als je het voor 1 april hebt ingeleverd, dan wordt het inderdaad voor 1 juli gestort. Ben je te laat met inleveren, wordt het ook later gestort.

Vic

Vic

19-06-2012 om 22:47

Werk, recht en geld

In Werk, recht en geld is dezelfde vraag gesteld. Het lijkt erop dat er geen direct verband is tussen vroeg aangifte doen en de ontvangst van de voorlopige aanslag. In principe geldt alleen dat als je voor 1 april aangifte hebt gedaan, je voor 1 juli je geld terug krijgt.

Mamvantwee

Mamvantwee

20-06-2012 om 10:14

Al lang binnen

Wij hebben allebei de teruggave al minstens drie weken geleden gestort gekregen.

groet, Mamvantwee

Aagje

Aagje

20-06-2012 om 10:57

hier is het ook al een aantal weken binnen.
Aagje

Flora B

Flora B

20-06-2012 om 13:22

Rubriek..

Ik vergeet altijd die rubriek, toen ik hier 14 jaar geleden begon, bestond het nog niet.Ik heb daar nu alles gelezen en snap dat sommigen het al binnen hebben.
In mijn omgeveving heb ik er nog niemand over gehoord. Onze boekhouder heeft het ingediend, ga er vanuit dat hij voor 1 april was.
Wij hebben altijd een bedrijf gehad,dus moesten betalen, daarom was ik zo benieuwd hoe het nu werkt.
Maar bedankt! ( ik verwacht een behoorlijk bedrag terug, misschien dat ze daar langer mee wachten)

Hier altijd net na dochters verjaardag

Daar kunnen we eigenlijk de klok op gelijk zetten en ja hoor 2 juni (zaterdag) jarig en 4 juni binnen.

Hier altijd vaste prik;

altijd eerste week juni. Heb nog niet langer hoeven wachten, heel prettig.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.