Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Vic

Vic

27-11-2010 om 21:13

Iedereen de goede letter?

Als je chocoladeletters koopt voor Sinterklaas, krijgt dan iedereen de juiste letter? Vorig jaar had ik me voorgenomen om in augustus alvast de letters voor de kinderen te kopen. Natuurlijk ben ik dat vergeten, en nu hebben ze dus alleen nog maar P, S en een enkele H in de supermarkten. Ik maak maandag nog een rondje en dan vrees ik dat ze dit jaar toch weer een H krijgen (want dat breekt zo lekker makkelijk).

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jesse_1

Jesse_1

27-11-2010 om 21:55

Meteen al niet te krijgen...

Ik heb (o.a.) twee witte letters nodig, dat was gelijk al een probleem, want die worden niet overal voor alle letters van het alfabet gekocht (moest eerst ook nog subtiel informeren bij Jongste welke smaak hij dit jaar wilde krijgen van de Sint) en die kon ik gelijk al niet vinden. Voor Jongste heb ik nu de letter van zijn 2e naam ofwel van zijn achternaam, voor Middelste heb ik een "S" omdat hij Superkeeper Stekelenburg wil worden (eh... of ziets).
Jesse

Kaaskopje

Kaaskopje

27-11-2010 om 22:18

Zo goed en zo kwaad

Als de voorletter er niet meer is kan de eerste van de achternaam ook altijd nog.

Vera*

Vera*

27-11-2010 om 22:32

Letter

Ik kreeg er eentje voor het 'Z'orghotel, een Z dus.
Je kunt bij een andere letter ook een leuk gedichtje maken over iets toepasselijks met die (begin)letter.

Smeagol

Smeagol

27-11-2010 om 22:48

Verkeerde letters..

En dus ook verkeerde namen: Linda wordt Pinda, Sander wordt Kander etc. Kinderen vonden het hilarisch!

Vic

Vic

27-11-2010 om 22:53

Smeagol

Dat vind ik wel een grappig idee. Ik ga gewoon de namen fout spellen op de pakjes.

Vic

Vic

27-11-2010 om 22:56

Jesse

Is dat zo, dat niet alle letters verkocht worden? Volgens mij heb ik geen bijzondere letters nodig (F en E). Het wordt lastiger als je Xander, Zara of Yvonne heet.

Hema

Daar ben ik woensdag nog geweest en voor 31 collega's letters gekocht en alleen de letter J hadden ze niet meer.

Fiorucci

Fiorucci

28-11-2010 om 08:25

Hema

Bij de hema kon ik alles krijgen,maar mijn letter was er alleen nog in melk, en dat eet ik niet. Dus een pure M, van mama..

Fiorucci

Fiorucci

28-11-2010 om 08:25

Overigens

De XYZ zijn beter te krijgen dan vroeger.

De ................

P en M krijgen papa en mama die waren er nog

Muizemeis

Merel

Merel

28-11-2010 om 12:09

Op tijd

als je er op tijd bij bent, en dat hoeft echt geen september te zijn, heb je altijd voldoende keuze.
Ik heb vorige week nog een witte A gekocht bij de Hema, en toen ik daarna bij de super de boer was, hadden ze daar inderdaad geen witte A meer viel me op. Maar zo begin november is alles nog te koop. Ik heb altijd een G en een I nodig in melkchocolade, dat lukt altijd wel als je op tijd bent.

Voor mijn vriendin die geen suiker en lactose mag

ben ik allang blij dat ik een letter op de kop heb kunnen tikken. Er was een run op, zei de reformwinkel. Ze hadden nog maar 4 letters, ik heb een G genomen voor haar, ipv de C die er niet meer was. Na één hap heb je een C denk ik dan maar verwerk ik wel in het gedicht.

Hier ook te laat

en daarom allemaal de letter S van sinterklaas, maar een gedichte erbij van super..... lijkt me ook wel erg leuk voor de kids.

Gr Pham

Anonix

Anonix

28-11-2010 om 17:16

Ja hoor

Geen probleem. Bij Hema kon ik vorige week nu kiezen uit alle letters en alle smaken, al heb ik niet gekeken naar X, Y of Z. Vandaag bij de Hema ook nog voldoende keus, bij V&D ook trouwens, zo op het eerste gezicht. Maar ik was al voorzien.

Man heeft rond deze tijd vorig jaar nog mijn hele naam in chocoladeletters kunnen kopen (10 letters ) voor mijn verjaardag in mei. Hem kennende was dat zelfs ná Sinterklaas.

Tango

Tango

29-11-2010 om 16:21

Hier bij c1000

Vandaag nog volop chocoladeletters, zag nog bijna alle letters liggen. Maar taai-poppen waar ik dus naar op zoek was waren er dus niet meer. Was er nou net achter gekomen dat Tangozoon deze zo lekker vindt. Waar ga ik die nu weer kopen?

Puck

Puck

29-11-2010 om 16:24

Bij de aldi

Bij de Aldi hadden ze afgelopen vrijdag ook nog bakken vol met allerlei letters.

Tango

Tango

29-11-2010 om 16:37

Aldi?

Daar kon ik een maand geleden al geen R meer vinden, Tangoman moest het helaas met een P doen......

Puck

Puck

29-11-2010 om 17:52

Nieuwe aanvoer tango?

Bij de Aldi waar ik was hadden ze echt nog 2 van die draadbakken helemaal vol. En zeker weten dat daar ook de R inzat. Puckoudste heeft voor zijn schoolcadeautje bijna de hele naam van degene die hij getrokken heeft gekocht. Alleen de Y was niet te vinden.

Margriet*

Margriet*

29-11-2010 om 20:49

Schoonmoeder

vond niet de juiste letters behalve voor mij, die is zo afwijkend dat niemand hem wil hebben . Deze letter zat een tijd niet in het assortiment maar nu hebben ze hem al weer enkele jaren volop.
Ik heb drie weken terug letters gekocht, toen was er voor iedereen van ons een letter te vinden.

Te laat

Ik moet letters zeker 2 maanden van te voren bestellen om ze op tijd te hebben. Er liggen er nog 3 van vorig jaar, die ga ik smelten en dan maak ik zelf de goede letters!

Jesse_1

Jesse_1

30-11-2010 om 09:22

Vic

Hier in hebben ze in sommige supermarkten van bepaalde chocosoorten/merken alleen de S en de P, en soms nog een paar redelijk verkopende letters erbij.

Jesse_1

Jesse_1

30-11-2010 om 09:24

Voortaan hema dus...

Ik moet 3 letters in puur hebben (zonder melksuiker of -eiwitten erin), dat lukt meestal wel, maar dan moet ik dus ook 2 letters in witte chocola hebben, en dan ook nog in een even groot formaat als de pure. En juist die 2 kinderen (in de zéér gelovige fase) roepen al weken dat ze een witte chocoletter van hun eigen naam 'gaan krijgen'.
Nou ja, hij zal toch wel smaken
Jesse

Fiorucci

Fiorucci

30-11-2010 om 11:18

Hema jesse

Ik heb deze week witte letters gehaald bij hema, in groot formaat.

Kaaskopje

Kaaskopje

30-11-2010 om 11:34

Correctie

Ik heb geen eerste letter van onze achternaam voor mijn dochters gekocht, wat ik doe als hun eigen voorletter er niet meer is, maar twee witte S-en. Ze houden van witte chocolade en de S van Sint was nog voorradig

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.