Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

VW

VW

26-11-2015 om 09:07

Ideeën voor het kadootjesspel?

Heeft iemand nog leuke originele ideeën voor het kadootjesspel? Het gaat om twee kadootjes met een totaalwaarde van 15 euro, het hoeft niet halfhalf en mag niets te maken hebben met Sinterklaas of Kerst. Ik wil graag met iets origineels komen wat bijna iedereen tussen 12 en 50 leuk vindt?

Elisabeth

Elisabeth

26-11-2015 om 09:13

dobbelsteen??

Wij doen wel eens het dobbelsteenspel.
1. is bijvoorbeeld beurt overslaan
2. cadeautje pakken, maar niet uitpakken
3. cadeautje pakken en uitpakken
4. cadeautje afpakken van iemand
5. cadeautje aan je buurman/vrouw geven
6. cadeautje ruilen

Maar je kan het natuurlijk helemaal zelf invullen.
Wij hebben dan onzin cadeautjes zoals een afwasborstel, een zaklampje, schriftje, pen, wasi tape, keukenrol enzovoort. Gooien alles in het midden en dan in een kring erom heen.

Zoiets???

VW

VW

26-11-2015 om 09:30 Topicstarter

kadootjes

Ja dat spel bedoel ik, ik zoek dus leuke ideeën voor de kadootjes, geen 'onzinkadootjes', dat vind ik zonde van het geld.

Elisabeth

Elisabeth

26-11-2015 om 09:34

ooooooh haha

Verkeerd begrepen!!!!!

Elisabeth

Elisabeth

26-11-2015 om 09:39

uhm...

Mooie kaarsen
Vaas
Lekker luchtje voor mannen
douchegel/foam
nagellak dingen
boekenbon
stripboek
leuke mok met chocolaatjes
pakket om koekjes oid te bakken (Hema)
mooie tapas schaaltjes bij Xenos

zoiets???

Thursday Next

Thursday Next

26-11-2015 om 14:17

hier

heeft dochter vorig jaar een boerenkoolpakket indedient, een grote zak boerenkool, aardappels, rookworst, spekjes. Natuurlijk niet leuk voor de vegetarier maar verder vond men het erg leuk. Het was een sint-feest in een grote groep van uiteenlopende leeftijd.
Zo'n klein houten ladenkastje (ikea, action) is volgens mij ook een leuk cadeau.

kalender 2016

Loesje bijvoorbeeld.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.