Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Ideeën voor hapjes

Binnenkort vier ik mijn verjaardag voor een grote groep mensen en ik ben op zoek naar leuke ideeën voor hapjes. Ik wil ze graag 's middags al klaar maken en heb geen mogelijkheid tot opwarmen of frituren 's avonds. Wie maakt me blij met een idee?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fiorucci

Fiorucci

11-04-2012 om 19:22

Poeh...

Miniwraps gevuld met van alles?

Hartige taart(en)

Hartige taart(en) in stukjes. Niet rechtstreeks uit de koelkast serveren, kamertemperatuur of lauw is beter. 's middags bakken bijvoorbeeld.

Salades kunnen ook lekker zijn, of moet het fingerfood blijven?

Stukjes lekkere worst en olijven met prikkertjes zijn natuurlijk ook niet verkeerd.

Groeten,

Temet

O ja, nog eentje

O nee, nog twee. Gevulde eieren kunnen ook worden voorbereid, maar wat me daarnaast te binnen schoot: spiesjes met minitomaatje,minimozzerella'tje en blaadje basilicum, en dat dan een keer of twee (afhankelijk van de lengte van de prikker ) herhalen.

Groeten,

Temet

Roosje Katoen

Roosje Katoen

11-04-2012 om 20:05

Tortillachips

met guacemole, gevulde dadels met roomkaas, poffertjes met creme fraiche en verse dille, olijven, aardappeltortilla, gevulde witlofblaadjes met een mengsel van blauwe kaas/yogonaise/appel/walnoot, gevulde eieren, toastjes met zelfgemaakte tonijn- of eiersalade, humous of tapenade, krijg er zelf trek van!

Chippie

Chippie

11-04-2012 om 20:51

Bekijk...

Bekijk de menulijst van een tapasrestaurant en je komt een heel eind...

bibi63

bibi63

11-04-2012 om 22:07

Of deze

Een turks brood overdwars doormidden snijden. De onderkant beleggen met bijv. pesto en gerookte zalm of Parmaham en aioli of, of of. Dan de bovenkant er weer op leggen en het brood in taartpunten snijden.
Gr. Bibi

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.