Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Miep

Miep

16-04-2013 om 11:04

Idee bruiloft oma

binnenkort gaat mijn schoonmoeder trouwen, en nou ben ik op zoek naar een leuk idee voor de kleinkinderen voor als ze het gemeentehuis uit komen (alternatief voor rijst of confetti, ivm opruimen )
De kinderen zijn van de leeftijd 5 - 11 jaar, het zijn er 10 in totaal.

Iemand leuke ideeën?

Alvast bedankt!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Klassieker: bellenblazen

Geeft geen rommel en iedereen kan het. En je ziet het ook nog op de foto's.

Miep

Miep

16-04-2013 om 11:40

Kringen?

Dat heb ik zelf ooit als kind gedaan toen een oom trouwde, weet nog goed dat tante erg ontdaan was van de kringen op ooms pak die er niet meer uit te krijgen waren...
Jammer, want stond wel heel feestelijk! (die bellen dan, niet de kringen...)

Nog meer ideeën?

Kringen?

Nog nooit last van gehad! Maar als je er bang voor bent, kun je de kinderen toch eventueel instrueren om vóór het echtpaar uit te blazen en niet over ze heen. En (nep)bloemblaadjes hebben hetzelfde probleem als rijst en confetti: het moet opgeruimd.

Koolmees

Koolmees

16-04-2013 om 11:52

Ereboog

Is een ouderwetse ereboog geen goed idee? Van elekticiteitsbuis?

Tijgeroog

Tijgeroog

16-04-2013 om 12:03

Bellenblaas

Volgens mij is er speciaal bellenblaas voor bruiloften, dat geen kringen geeft.

Ilva

Ilva

16-04-2013 om 13:37

Dit?

Ik heb ooit eens een bruiloft in Amerika meegemaakt en daar gooide ze met vogelzaadjes. Wordt vanzelf opgeruimd. Maar ik vond het wel een beetje vreemd moet ik zeggen. Eigenlijk hoor je gewoon rijst te gooien. Bellenblaas lijkt mij het leukste.

Erehaag

Bij bellenblaas zou ik bang zijn dat het waarschijnlijk ietwat op leeftijd zijnde bruidspaar uitglijdt over geknoeid zeepsop. En confetti: ik heb eens een bruid gezien die er uitzag als een softijsje met discodip omdat het regende toen het gegooid werd, dat spul geeft hartstikke af. Zo'n ereboog lijkt me hartstikke leuk!

skik

Arawen

Arawen

17-04-2013 om 16:05

Balonnen

Balonnen dus? Eventueel in hart-vorm? Of vlaggetjes? Een spandoek met tekst?
Begin niet met rijst of zo.. dat kruipt echt overal in.. vreselijk 's avonds met uitkleden..

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.