Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

An.

An.

15-11-2012 om 18:49

Huishoudboekje gevraagd (eenvoudig graag)

Okee. Ik stond bij de kassa en kreeg de melding dat mijn saldo ontoereikend was. Tuurlijk, vriendlief is uit huis getrokken (zijn extraatjes vallen dus weg) en ex had juist de alimentatie teruggeschroefd vanwege vriendlief.

Lekker dan. Ik weiger mijn hand op te gaan houden bij ex. Ik moet dus aan de bak met bezuinigingen. Dat kan ik goed, als ik maar precies weet wat er in en uit gaat. In mijn telebankieren-toestand kan ik maar een paar maanden terugkijken.
Googlen helpt enigszins maar niet genoeg. Ik kan wel van alles gaan downloaden maar zie door de bomen het bos niet.
Wie heeft voor mij hét programma waarmee ik kan budgetteren? 1 Waarmee ik niet van alles hoef te downloaden (ik weet niet eens waar het blijft op mijn computer). Kortom: help!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
amk

amk

15-11-2012 om 19:06

Exel

en een avondje zitten om het in te vullen.
Het belangrijkste is dat je alles goed bij houdt en vooruit bedenkt wat je kunt uitgeven aan zaken.

Claudia heeft een goed schema die ze, na een oproep, altijd graag verstuurd.

An.

An.

15-11-2012 om 19:14 Topicstarter

Excel en wie is claudia?

Het lastige vind ik is dat het salaris op de 21e binnen komt, belastingbijdragen weer op een ander moment, ietwat alimentatie weer op een ander moment.
En dat net zo met de uitgaven. Gaan er ook op wisselende momenten uit. En sommige per 2 maand of kwartaal. Ik krijg daar totáál geen overzicht in. Ik weet gewoon écht niet hoe dat moet.
Kwam alles maar op dag 1 binnen en gingen alle vaste lasten maar op dag 2 dan zou ik het wel snappen maar op deze manier dus niet.
Ik moet er echt van zuchten. Ik kan sommige dingen best goed, maar in getallen ben ik gewoon slecht en ik snap het al heel gauw niet meer.
Dus Claudia (wie ben je?) ... help!

Claudia!

Kun jij An helpen met je excel-schema

Chris

marie

marie

16-11-2012 om 13:24

Mail claudia

Hoi
Ik heb even voor je gezocht in het archief en voor het schema van Claudia kun je een mailtje sturen naar:
[email protected]

Claudia B

Claudia B

16-11-2012 om 16:28

Ik ben er!

het mailadres wat Marie neer zet klopt nog steeds
[email protected]
Mail gerust als je het schema wilt ontvangen. Het is er nog steeds na al die jaren

Groetjes,
Claudia

Claudia B

Claudia B

16-11-2012 om 16:30

Mailadres!

zet Marie het goede mailadres neer, zet ik het foute neer!!!!!!
Het goed is dus [email protected] (tja we hebben verschillende en bij de ene de ene naam voor en bij de andere de andere naam voor )

Goh claudia

Als je voor elke keer dat je je schema hebt doorgemaild een euro had gekregen, dan had je nu al een duur paar schoenen kunnen kopen

De vraag naar dat lijstje van jou komt elke keer weer terug. Leuk!

Claudia B

Claudia B

17-11-2012 om 22:15

Moppeke

Door de jaren heen had ik al een hele kast vol met schoenen kunnen hebben

Sanderijn

Sanderijn

18-11-2012 om 02:24

Claudia,

Heb me net door een enorme berg aanvragen van het schema doorgeworsteld om te zien wanneer ik deze van jou heb ontvangen. In januari 2004 ben ik ermee begonnen. Inmiddels is hij geheel aangepast aan mijn eigen wensen met een uitgavenlijstje zodat ik echt kan zien wat ik op elk moment van de maand nog kan besteden.
Hij heeft me door een wsnp traject getrokken en bied me elke maand nog duidelijkheid.

Nu ik echter veel doe op een tablet mis ik de mogelijkheid om excell te doen op de tablet wel heel erg....

Dus al 8 jaar is dit schema onmisbaar in mijn leven. Wat vliegt de tijd......
O ja, kwam ook nog je eerste telling tegen, in januari 2004, stond de teller op 150 keer.

Tja rest mij alleen te zeggen BEDANKT voor het schema.

Groeten Sanderijn

Claudia B

Claudia B

18-11-2012 om 21:29

Sanderijn

Zelf ben ik in 2002 begonnen met het schema, dus al weer 10 jaar. Ik wist niet meer precies wanneer ik hier ben begonnen met het versturen met het schema maar dat is sowieso dus al vanaf 2004!
Wat fijn dat je zoveel houvast hebt aan het schema. Hier ook nog steeds, zelf kan ik ook niet meer zonder, zou ook niet meer willen.
het is geen hoogstaand schema maar iedereen kan er mee aan de slag.
Als ik je berichtje goed lees is de WSNP achter de rug, fijn!!!
Bedankt voor je berichtje hier, ontzettend leuk om te lezen.

Groetjes,
Claudia

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.