Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Design-nerd

Design-nerd

30-06-2017 om 18:25

Huis opknappen: waar beginnen?

We hebben waar geld te besteden en willen heel graag wat dingen in huis doen, maar ik mis de creativiteit... keuken veranderen, meet licht in de huiskamer, nieuwe kleuren in de slaapkamer...Stomme vraag misschien, maar wie huur je voor zoiets in? Het is in het midden van het land, tips zijn heel welkom!

Pirata

Pirata

30-06-2017 om 18:41

Eigen plan op een rijtje

Ik zou beginnen met je wensen op papier te zetten. En maak er een financieel plaatje van. Indicaties van kosten vind je op internet.
Zelf zou ik beginnen met achterstallig onderhoud en evt. bouwkundige aanpassingen. Maar ik ken je budget en je woonsituatie niet.
Kleinere aanpassingen zoals schilderen kun je gemakkelijk zelf en er zitten enorme prijsverschillen in aannemers en keukenleveranciers.

Sfera Sleutelbeen

Sfera Sleutelbeen

30-06-2017 om 22:03

Binnenhuisarchitect

Dat is werk voor een binnenhuisarchtict, maar je moet wel weten wat je ongeveer wil. Alles rigoureus anders, of her en der een beetje beter. Zo'n architect kan dingen bedenken waar jij nooit op zou komen. Nooit van tevoren je budget zeggen, dan werken ze daarnaartoe, maar zeggen wat je ongeveer wil.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.