Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Leentje

Leentje

23-07-2012 om 10:29

Huis lenen

Ik heb even advies nodig. Deze week logeer ik in het huis van een vriendin van mij, die deze week met haar kinderen op vakantie is.

We hebben geen afspraken gemaakt over vergoeding, ze bood het me gewoon aan (ik had aangegeven een adres nodig te hebben). Ik zorg voor haar dieren (kleintjes in kooien). Het huis laat ik natuurlijk gewoon schoon achter.

Is het voldoende als ik een leuke attentie voor haar koop of zou een vergoeding op zijn plaats zijn, en welke hoogte dan?

Groet,

Leentje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
eni65

eni65

23-07-2012 om 10:37

Een week?

Een week, waar praten we over. Mooie bos bloemen op tafel als ze terugkomt van vakantie is toch genoeg? Je hebt ook voor de dieren gezorgd toch?

Precies

Jij bewijst haar net zo goed een dienst als zij jou: doordat het huis bewoond wordt neemt het inbraakrisico enorm af, je verzorgt haar dieren en geeft de plantjes water. Een bloemetje op tafel en verse melk in de koelkast zijn mooi zat.

Ik heb in het verleden wel eens mensen in mijn huis laten verblijven in de vakantie en ik was alleen maar blij dat er iemand op het huis paste, het kwam geen seconde in mij op dat ze me iets schuldig zouden kunnen zijn.

Groeten,

Temet

Leentje

Leentje

23-07-2012 om 11:35

Oké

Dan doe ik alleen een leuke attentie en laat het daarbij. Ik ben eigenlijk altijd bang dat mensen iets verwachten en dat ik het dan 'verkeerd' doe....is een lastige tic.

Bedankt!

Leentje

Ja hoor

Wij hebben jarenlang iemand gehad die in ons huis op vakantie ging. Was ideaal. Zij een vakantie in een huis met tuin, in een andere omgeving en dicht bij een aantal vrienden van haar. Wij iemand die ons huis bewoond liet ogen en voor de planten zorgde.
Wij namen een leuke attentie mee vanaf ons vakantieadres, zij zorgde inderdaad voor een bosje bloemen op tafel en wat dingen in de koelkast. Prima zo.

Ik ook

Ik laat wat extra lekkere dingen achter enzo, misschien iets praktisch of voor een kind als ik iets tegenkom.
Ze verwachten echt geen geld, dan zouden ze dat wel melden!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.