Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Anne

Anne

27-09-2015 om 13:34

hold up: welke / waar

Ik baal van panties of maillots die nooit goed zitten. Óf knellen aan de bovenkant, of zakken af, of benen te lang, of te wijd.
Iemand vroeg me waarom ik geen hold ups draag dan.
Tja, geen verstand van die dingen. Welke zijn fijn? Waar koop je ze dan? Waar moet je op letten? Tips graag!

Oroblu

Vind ik heel fijn. Wel duur. Bij de lingeriezaak. Maar Hema heeft ze ook. Best prima kwaliteit.....voor t uitproberen of het je bevalt is dat misschien slimmer.

Voordeel van hold ups is oa dat ze veel minder vaak stuk gaan, wegens maar i keer per dag ophijsen.....

En als er 1 been met een laddef is heb je nog wen intact been over...dis als je meerdere paren in dezelfde kleur koopt kun je die nog gewoon aan........

Ingrid ( fan)

Violetta

Violetta

27-09-2015 om 17:31

Kwaliteit

Eerlijk gezegd vind ik het nogal een verschil of panty's draag van de HEMA of van Oroblu, die laatste passen stukken beter en zitten ook veel fijner. Met maillots hetzelfde verhaal, ik draag altijd Hudson en dat zit als een tweede huidje .

+ Brunette +

+ Brunette +

27-09-2015 om 18:16

Hangt van het merk af.

Sommige hold-ups zakken altijd af, andere blijven prima zitten, hangt ervan af waar je ze koopt. Ik weet geen merken, ik draag al jaren geen panty's meer. Hold-ups zijn trouwens ook sexyer (mocht je een man hebben).

Noet

Noet

28-09-2015 om 10:27

Violetta

ik heb het dus precies andersom Oroblu gaan snel kapot en zitten niet fijn. Terwijl mijn hema panties (60-80 dernier, dus dik) wel jaren mee gaan. En ze gaan gewoon met de rest van de was mee in de machine, niks in zo'n zakje, gewoon bij de spijkerbroeken met open ritsen etc.

De dunnere panties gaan iets minder lang mee, maar vaak wel een jaar of meer.
En ik draag in de winter vrijwel elke dag een panty want ik draag voornamelijk jurken en geen broeken.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.