Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

maman

maman

08-10-2013 om 09:49

Hoeveel zakgeld mee naar Londen

Volgende week gaan onze oudste 2 (13&14jr) met school, 6 dagen, naar Londen. Alles is bij de reis inbegrepen, behalve natuurlijk persoonlijke uitgaven. Hoeveel zakgeld is normaal om mee te geven?.
Ik heb de info avond op school gemist en weet dus niet of er daar iets over verteld is. Dochter haar vriendin neemt 50€ mee. Zou dat genoeg zijn?

vast wel

Ik vind dat meer als genoeg, ze hoeven er alleen iets lekkers van te kopen en een souveniertje neem ik aan?
Das 10 euro per dag, daar kun je heel wat van eten.

€ 50,-- ws wel genoeg...

Mijn dochter ging ook naar het buitenland met school, en kwam daar wat geld tekort. Even een what's appje en via internetbankieren stond er binnen 2 sec. weer wat op haar rekening om te pinnen.

Druif

Druif

08-10-2013 om 13:47

pinnen

Ja, ik zat te denken: hoe deden die van mij dat. Maar ze hebben gewoon gepind in Londen. En ik heb ze (met een heel ingewikkelde omreken som en valuta prijzen) elke dag tien euro vergoed. Dat heb ik gewoon later op hun rekening gestort.

Reiziger

Reiziger

08-10-2013 om 13:52

Hier

Hier gaat de school volgende week ook op reis. Diverse bestemmingen. Hier zeiden ze dat 10 euro per dag een beetje de norm is. Voor een snack, souveniertje etc.

maman

maman

08-10-2013 om 15:34

Oké

Een kennis heeft vorig week 100 pond voor mij gepind in Engeland. Ze zou voor 100€ pinnen, maar dat werd dus 100 pond. Dus hebben ze mazzel.
Iedereen bedankt voor het meedenken.
Ze kunnen met hun bankrekening alleen maar pinnen bij hun eigen bank. En gelukkig, voor dochter, heeft die geen vestiging in Londen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.