Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Oregano

Oregano

16-02-2015 om 21:18

Hoeveel uren huishoudelijke hulp en waarop letten bij het kennismaken?

Hoi,
We zijn zover dat we een hulp gaan nemen hiep hiep hoeraaaa! Maar hoeveel uur per week is nog even de vraag. We wonen in een jaren 30 woning met boven 3 kamers en een zolder waar mijn dochter's kamer is. Het gaat om stofzuigen beneden en de trap, eiken vloer dweilen, kastjes keuken soppen, wc boven en beneden en badkamer schoonmaken. En af en toe iets extra's zoals ramen zemen en vloer in de was zetten. Ik dacht zelf aan 2 a 3 uur per week , liefst 2 uur per week. Ben even benieuwd naar jullie ervaringen en waar ik op moet letten bij het kennismaken etc.
Alvast dank!
Groet Oregano

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Barvaux

Barvaux

17-02-2015 om 06:55

Kastjes keuken soppen doe ik eens per jaar geloof ik... moet dat elke week?

Bettie

Bettie

17-02-2015 om 08:09

Ook

Haha barvaeux dat dacht ik ook! Maar misschien zijn het kastjes waar je alle vingers op ziet? Dan nog gaf ik ze zelf elke dag wel even een lapje.
Wat kennismaking betreft, liefst referenties van horen zeggen en verder kijken of het klikt. En bedenken dat je er niet aan vastzit als het toch niet werkt.

Barvaux

Barvaux

17-02-2015 om 08:17

oh maar

Dan gaat het om keukenkastjesDEUREN. Je gaat de kastjes zelf toch niet elke week doen.

Wij hebben de keuken op het zuid-westen, dat betekent dat er amper zon komt op de kastjes die laag zitten en eigenlijk ook alleen maar in de ochtend ;0 Ik zie de vingers dus niet en als het te erg wordt haal ik daar binnen een minuut tijdens het koken wel een lapje over.

Mijn stokpaardjes: als je een huishoudelijke hulp neemt betaal je die om dingen te doen die iemand zonder hulp niet zou doen (of vooral veel minder vaak). Leuk als je het geld toch over hebt maar het is wel goed om daar bij na te denken. Zo'n hulp werkt over het algemeen niet super hard dus je gaat haar niet alleen betalen voor dingen die je zelf veel minder vaak zou doen maar ook voor de tijd die ze niet nuttig besteedt.

Forumbeheerder OO

Forumbeheerder OO

17-02-2015 om 10:29

Dubbel geplaatst

Deze draad is dubbel geplaatst en daarom sluit ik eentje. U kunt verder discussiëren in de andere draad.

Ik wens u nog veel plezier op de site en het Forum van Ouders Online.

Met vriendelijke groet,
Heidi Sour
Forumbeheerder Ouders Online
www.ouders.nl
[email protected]

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.