Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

oregano

oregano

19-11-2011 om 13:12

Hoe plafond opknappen zonder hele plafond te verven?

Naast de lamp in de kamer is een stukje stucwerk losgelaten bij het ooit verplaatsen vd lamp. Kan ik dit afsteken en herstellen met latex oid? Wie heeft hier ervaring mee?
Bedankt, Oregano

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Niet met latex

Je zou het een beetje af kunnen steken (kijk uit, allen de losse delen) en er een witte allesvuller (grote gaten vuller) in kunnen smeren. Dat moet je wel netjes doen, maar heel moeilijk is het niet.
Of je dan kleurverschil ziet is de vraag. Als je kleurverschil ziet is de vraag wat erger is: een beetje kleurverschil of dat gaatje? Niks doen is een reële optie.
Groet,
Miriam Lavell (die denkt dat je, nu je eenmaal bezig bent, steeds meer gaat ontdekken. Levensles uit deze sessie: waarom doe je het nu wel voor de verkoop en heb je het nooit voor jezelf gedaan?)

oregano

oregano

19-11-2011 om 13:58

Ahummm, spijker op de kop ,

dat dacht ik nl ook al vandaag...Waarom heb ik dit niet eerder gedaan. Radiatoren waren als zo vanaf dat wij hier wonen en dit staat zoveeeeeeeeeel beter . En die kokosmatten zijn nog erg duur, hier ligt denk ik 1,5 m2. Ga toch even nd praxis vanmiddag (ik moet er even uit, en dit is gelegitimeerd , zal eens neuzen. Ik ontdek iid steeds meer wat niet helemaal af is, maar goed ik ben dan ook zo'n perfectionist en daar loop je dan nu weer tegenaan, haha. Ik kijk waarschijnlijk kritischer dan menige koper (hoop ik...). Zelfs de voegen in de badkamer heb ik al bespoten met mengsel bleekwater en water, zien eruit als nieuw ☺.
En de tegels in de keuken zijn nooit afgemaakt na pllaatsing nieuwe (2e hands ) keuken, dus daar moet ook nog iets op van een sierstrip of tegels of iets dergelijks.
Nu weer verder,
groet oregano.

oregano

oregano

19-11-2011 om 14:06

Heeej miriam,

Ik hoef toch niet de hele luxaflex schoon te maken he ))). Daar ben ik nu met stofzuigen, ik heb eem heel groot raam in het midden (bijna 3 meter), dus ook een hele grote luxaflex ☺ Die stof zie je niet op de foto toch?? hihi
Groet Oregano

Dat plafond

zou ik zo laten.

Als het jaren niet is gedaan, zie je geheid kleurverschil als je er nu aan gaat knutselen. Waardeloos werk, plafonds opknappen, zo boven je hoofd,. Hartstikke vermoeiend.

oregano

oregano

19-11-2011 om 15:00

Lol bromvlieg

hahahaha, ja waaaaardeloos werk, dat vind ik nu ook. Alles is te doen, maar een plafond, beeeeehhhhhhh. Forum is nu voor mij net als vroeger als je huiswerk moest maken en daarna met studeren, toch steeds even iets anders (dringends)doen.......
Net proberen de strepen vd muur in de gang te krijgen, vanwege de fietsen die 's nachts binnen moeten staan. ook weer met min mengsel v bleekwater en water. maar dat lukt nog niet.
Nu eerst even pauze en naar de bouwmarkt met mijn lief die zo komt (en er straks vanaf 13 januari, jaja vrijdag de 13e...altijd is....!).
Leuk dat jullie meedenken en reageren, ik heb de neiging om 10 dingen tegelijk te doen, dat wat ik tegen kom nl. En dan heb ik tig dingen tegelijk onder handen...Maar ik heb al 3 deuren geverfd afgelopen week, en deze zijn af.
Groet Oregano

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.