Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

vera

vera

29-03-2015 om 10:44

hoe maken jullie schermen schoon

Ik heb tot nu toe nog geen makkelijke routine gevonden om de schermen in huis schoon te maken, en het worden er natuurlijk steeds meer.
Hoe doen jullie dat?

Glassex

Glassex en een microvezeldoekje. Psjtpsjt, veeg, klaar.

skik

Dendy Pearson

Dendy Pearson

29-03-2015 om 11:52

Hier ook

ik gebruik ook een microvezeldoekje. Gewoon met water. Als er eentje vies is loop ik meteen de rest ook even na.

Ook

Microvezeldoekje, paar druppels water er op en poetsen maar.

vera

vera

29-03-2015 om 12:30

schoon?

Wordt het schoon met alleen water? Ik dacht dat glassex niet goed was?

Astrid

Astrid

29-03-2015 om 12:37

opwrijven

met een glad microvezeldoekje dat aanvoelt als een stofdoek en te koop is bij Action voor weinig.
Helpt dat niet meer door vettigheid dan schroom ik niet om een paar druppels spiritus te gebruiken.

Barvaux

Barvaux

29-03-2015 om 14:23

hier

Stoffen met een DROOG microvezeldoekje, vlekken verwijderen gaat met een nat doekje uit zo'n pot voor schermen.

Half a twin

Half a twin

29-03-2015 om 17:02

Schermspray

Bij de tv kregen we ooit een verpakking met een microvezeldoekje en 2 flacons spray. Werkt heel goed. Op de tv niet vaak nodig, dat scherm raak je niet aan. De telefoons en tablet maak ik schoon met 1 keer sprayen op het doekje en dan over alle vette schermen. Zo gebeurt. Monster screenclean heet het. Tweede flacon is nu op de helft. Doe er al jaren mee.

met

de mouw van mijn fleectrui. Maar dat is misschien niet iets om aan te bevelen

Pien

Pien

29-03-2015 om 20:57

Brilpoetsdoekje

Zo'n brilpoetsdoekje gebruik ik weleens voor de tablet en in een moeite door dan ook even over de laptop.
M'n telefoon doe ik met een tissue of met mijn mouw (waarom niet, hè Jippox )
De hulp haalt over de tv een microvezeldoekje.

Alleen water, Vera.

Zeker wordt het schoon met alleen water, precies daarvoor zijn microvezeldoekjes bedoeld.

+ Brunette +

+ Brunette +

30-03-2015 om 20:10

Brilpoetsdoekje

De telefoon doe ik zo nu en dan met een droog brillendoekje. En eens in de zoveel tijd pak ik zo'n brilpoetsdoekje en geef alle schermen eens een extra beurt.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.