Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Speurder

Speurder

25-04-2011 om 12:25

Hoe lang moet de lente kip rollade in de oven?

Nou ja, de titel zegt genoeg, denk ik.

Ik heb voor het paasmaal een Lente Kip rollade gekocht bij de Jumbo.

Helaas is op de bereidingssticker het aantal minuten dat dat ding in de over mot, weggevallen.

Helaas is google in deze niet mijn vriend; ik kan het nergens vinden!

Is er iemand die ook zo'n ding gekocht heeft waar wel een goede sticker onder zit??

Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp!!

Groet Speurder.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Speurder

Speurder

25-04-2011 om 12:26

Eh...

"mot" moet natuurlijk "moet" zijn......

Pluk53

Pluk53

25-04-2011 om 14:02

Speurder?

je hoeft natuurlijk niet specifiek naar de Jumbo-kiprollade te googelen. er staan duizenden recepten voor kiprollade in de oven op internet, bijvoorbeeld: http://www.ah.nl/recepten/recept?id=678694&proteinSource=gevogelte
Gewoon ingeven: kiprollade AND oven

Speurder

Speurder

25-04-2011 om 15:26

Bedankt

Ja, dat dacht ik zelf ook al, maar dan kom ik er niet helemaal.
Het is een semi-klaar kipje met groente e.d. in het bakje. Een willekeurig recept gaat me dus niet helpen ben ik bang.

Er moet water bij en dan X min in de oven. Ik hoef hem ook niet te bakken en zo. Ik zou het wat zonde vinden als 'ie halfgaar oid weer uit de oven komt. Vandaar hier de vraag.

Ik ben vast niet de enige van ons legioen die dat kipje met de paas wil eten, toch??

Of zijn alle etiketten mislukt? Zou ook nog kunnen, natuurlijk )

Vic

Vic

25-04-2011 om 16:40

Hoe zwaar is het?

Er zijn toch standaard baktijden voor stukken vlees? Is het niet een half uur per pond ofzo? En ik zou hem op 200 graden zetten.

Speurder

Speurder

25-04-2011 om 19:56

Smaakte prima!

Ik heb er toch maar een kookboek op los gelaten en 45 min in de oven gezet op 200 graden.

Was best lekker, maar van die groenten was niets meer over. Die waren er zeker alleen maar voor de smaak aan toegevoegd.

Bedankt dames!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.