Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

MK

MK

28-08-2014 om 14:45

Hoe krijg ik stanklucht uit vriezer

Tijdens onze vakantie hebben we een stroomstoring gehad waardoor onze vriezer is uitgeschakeld. Alle spullen die hierin zaten zijn ontdooid en hebben daar zo'n 2 weken in gezeten. De stanklucht is enorm, echt niet te harden. Vandaar mijn vraag: hoe kom ik van die stank af?

Ik heb hem uiteraard al gewassen, ingesmeerd met citroen, bakjes soda erin gezet en azijn. Maar het lijkt allemaal niet te helpen. Ik wil de deur ook graag dichthouden omdat anders het hele huis verschrikkelijk gaat stinken en ik daar wellicht ook niet meer af kan komen.

Dus: help! Wie weet raad??

kijk even lager

Kijk even iets lager in de lijst van onderwerpen en dan zie je dat iemand anders je al is voorn geweest met precies dezelfde vraag. Dus nu vraag ik me af of jullie bij elkaar in de buurt wonen.

Groeten,

Temet

vlinder72

vlinder72

28-08-2014 om 15:14

Ik dacht het ook al. Wat een toeval.

Tine Winkel

Tine Winkel

28-08-2014 om 20:07

ja MK dat was ik

ben wel nieuwsgierig idd. ik heb niet meer mijn best gedaan om de vriezer schoon te maken, maar heb een nieuwe gekocht. Inhoud valt onder je inboedelverzekering, overigens.
We kunnen ff checken of we in dezelfde plaats wonen, mail me dan op winkeltine apestaart yahoo punt com.

MK

MK

28-08-2014 om 23:07

Tine

Ik had jouw topic niet gezien en zal kijken voor tips. Wij hebben een 4,5 jaar oude Miele inbouw vriezer en ik was eigenlijk niet van plan om een nieuwe te kopen, ik hoop dat hij nog te redden is...

Ik woon in 1 van de 4 grote steden.

Tine Winkel

Tine Winkel

29-08-2014 om 17:38

niet dezelfde plek dan dus

ik woon niet in een van de 4 grote steden, dus toch niet bij ons cq hetzelfde noodweer geweest dat de aardlek heeft geactiveerd.

ik kan me voorstellen dat je bij zo'n relatief nieuw apparaat idd geen nieuwe wil kopen. Onze was een jaar of 8 en we vroegen ons voor de vakantie al af of we 'm eens moesten vervangen, hij leek wat meer moeite te hebben om het koel te houden + vriezer 'groeide snel dicht'(dus deur lekte een beetje). Wij hebben geen inbouwapparaat hoeven kopen en waren voor ca. 220 euro klaar (koelvriescombi). Bovendien ging het bij ons niet alleen om de stank, maar ook de schimmel in de rubbers en deur van de koelkast.

Sterkte!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.