Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

oregano

oregano

19-11-2011 om 13:10

Hoe krijg ik kokosmat weer mooi?

Ook weer in het kader vh huis verkoopklaar maken...Val vh een in het ander, nu de radiotor in de gang ad beurt is zie ik dat de kokosmat bij de voordeur (eerste halletje voor tochtdeur is kokosmat) in het midden platgelopen is en ik zou hem graag weer wat verfrissen. Iemand tips?
bedankt, oregano

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Nieuwe?

Hm, je kunt daar een uur of wat aan gaan zitten borstelen en schrobben, maar wat dacht je van een nieuwe? Zo duur zijn die nu ook weer niet.
Overigens: zo precies hoef je ook weer niet te zijn. Op de foto zie je het verschil waarschijnlijk niet
Groet,
Miriam Lavell

oregano

oregano

19-11-2011 om 14:45

Te duur

Heb even gekeken. Mat is 1m x1.60m, zag online dat dit 149 euro kost....Dus dan maar met een sopje aan de slag
Groeten, Oregano

een mat kopen mensen sowieso nieuws, die zou ik alleen voor de foto toonbaar maken.
De luxaflex haal je er gewoon af als-ie te stoffig is; maar als je wilt dat kopers hem overnemen (betalen), dan moet-ie wel schoon natuurlijk.

Ik snap best dat je zo kritisch in de weer bent hoor, zou ik ook doen als mijn huis te koop stond; zelf ben ik niet zo enorm veeleisend.

amk

amk

19-11-2011 om 15:03

Kwantum

is volgens mij toch echt een stuk goedkoper.
Droogloop mat is daar 20 euro per meter op de rol. Die prijs staat me ook bij van hun snijkokos. Dat is ook 1 m breed.

Gek ik had dit ook

ook met het verkopen van het huis. Ik heb toen de mat gewoon omgekeerd, aan de onderkant was ie niet geplet.

oregano

oregano

20-11-2011 om 12:45

Vivo

Kan niet, onderkant is van rubber ☺
Groet oregano

Is dat een prioriteit?

die mat ?

zijn er nog andere echt belangrijke puntjes die wat meer opgefrist moeten worden ?

maar, ok als het dan echt moet, koop iets goedkoops bij leenbakker oid en sijn het op maat.

oregano

oregano

20-11-2011 om 18:43

Manda,

Het is wel het eerste wat je ziet als je binnenkomt, het hele halletje heeft deze mat als vloerbedekking zeg maar, de houten vloer begint na de tochtdeur. Ik weet niet of het prioriteit heeft, weet niet waar men zoal op zal letten. Als iemand het zal kopen om studenten in te zetten dan maken deze dingen allemaal niet uit denk ik, maar als een jong stel het zal kopen weer wel misschien.
Ben nu eerst bezig de deuren en deurposten (die nogal beschadigd zijn in de loop der jaren) te verven.
Groet oregano

Oh de hele vloer

nou dan zou ik dus gewoon een goedkoop stuk tapijt ergens vandaan trekken en even die hal op nieuw doen voor een paar tientjes, iets van antraciet, dsnoods naaldvilt in antraciet. Maakt echt niemand uit dat het dan geen kokos is.

verven heb ik ook wel gedaan toen ons huis te koop stond, verven doet erg veel, even alles wat echt wit moet zijn aanpakken. Een pot latex is niet duur. Er is ook een klusmannetje langs geweest om wat dingen te fixen, dus geen hele loodslab vervangen maar de boel vullen met siliconen, koofje laten bouwen rondom een lelijke pijp (hebben we zelf al die 6 jaar dus naar gekeken maar voor de verkoop even laten doen, nieuw schakelaarkapje omdat de oude een knop mistte. Nieuwe handdoek haakjes opgehangen, alle inbouwpotjes die het niet meer deden nieuw lampje erin.

Ook zoiets als het zoldertje, dat stond toen propvol. Ik heb toen enorm veel weggegooid zodat de mensen konden zien dat het best diep was en er veel kon staan. Alle prullaria van kindertekeningen, dingetjes opgeruimd, schone witte theedoeken ophangen ipv je eigen muffige gestreepte die zo fijn zijn.

beetje opruimen dus, even weer wat neutraal maken, wanden gebroken wit (ral 9010).

de schoonmaakster is ook een extra keer geweest hier, ik heb zelf ook de foto's gemaakt voor op funda met het optimale daglicht.

Ja er is heel veel weg gegaan in die week. Alles wat eventueel vies/rommelig kan ogen eruit doen. Niet iedereen houdt van taupe kleurige muren, of van die kekke kleurtjes op 1 wand, geen gedoe met opleuken en pimpen met turqoise handdoekjes. Doe het gewoon neutraal, wit, schoon, duidelijk.

Heb je nog foto's?

ik vind het leuk om even mee te kijken en mijn mening als ontwerper te geven, heb je daar wat aan ?

mag ook via mijn oo email.

oregano

oregano

20-11-2011 om 22:05

Wat een sympathiek aanbod manda!

Ik ga morgen foto's maken van mijn huis en zal je ze mailen, wat is je mailadres?
Dank, Oregano

Leuk

ben benieuwd !

[email protected]

oregano

oregano

21-11-2011 om 18:54

Manda,

gestuurd, via Picasa.
Groet, Oregano.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.