Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Niny

Niny

08-06-2015 om 12:10

Hoe krijg ik 'Buddy' uit een broek?

De titel zegt het al: er zit een klont buddy op de lievelingsbroek van mijn dochter, hoe krijg ik het eraf? Bij kauwgom zou ik zeggen: pindakaas (ja het werkt echt) of in de vriezer leggen, maar ik weet niet of dit spul daar ook op reageert.
Iemand een idee?
Niny

Tijgeroog

Tijgeroog

08-06-2015 om 12:19

Probeer het

Probeer het gewoon. Ik zou beginnen met de vriezer.

marie

marie

08-06-2015 om 12:47

wasbezine?

En anders met wasbezine?

Carla

Carla

08-06-2015 om 14:20

ik dacht

vraag het hem gewoon, maar het is een soort lijm begrijp ik?

Schrapen voor zover je kunt en daarna met wasbenzine zoals genoemd en even apart wassen anders stinkt je de rest van de was ook naar wasbenzine.

Ad Hombre

Ad Hombre

08-06-2015 om 19:31

Niny

Ik dacht even dat de vraag in de seksualiteitrubriek thuishoorde. (je wilt niet weten wat voor merkwaardige bijnamen sommige mannen aan hun geslacht geven)

Wel een aardige vraag voor de dames. Wie heeft de sufste bijnamen meegemaakt?

Evanlyn

Evanlyn

08-06-2015 om 21:48

Nou Ad

Begin zelf maar...of wordt dat te herkenbaar?

Ad Hombre

Ad Hombre

08-06-2015 om 22:18

Evanlyn

Huh Nee, ik doe zelf niet aan bijnamen, maar ik lees wel eens wat in mannenforums. Veel mannen noemen hem blijkbaar, naar zichzelf, bijv. kleine Ad... (die past natuurlijk al helemaal niet bij mij)

Evanlyn

Evanlyn

08-06-2015 om 22:33

nog maar weer Latijn

Een pars pro toto dus...Helaas (of gelukkig?) ben ik nooit een man tegengekomen die deze gewoonte heeft en dat gaat waarschijnlijk ook niet meer gebeuren. Of is dit juist iets tussen mannen onderling? In de trant van "even kijken of ik nog een jongetje ben"?

Ad Hombre

Ad Hombre

08-06-2015 om 22:48

Evanlyn

"Of is dit juist iets tussen mannen onderling?"

Wie weet, maar in dat geval heb ik blijkbaar (niet) de juiste relaties. Dat soort details zijn me IRL gelukkig bespaard gebleven.

dubbeltje

dubbeltje

09-06-2015 om 13:48

buddy

what the hell is buddy?

Evanlyn

Evanlyn

09-06-2015 om 16:05

Goeie vraag,

ik heb geen idee.

Niny

Niny

09-06-2015 om 19:38

Gut, dit draadje gaat een heel andere kant op

Buddy is een soort kauwgomachtige substantie waarmee je posters, foto's enz. aan de muur bevestigt. Leuk als iets moet blijven hangen, een ramp om weer te verwijderen.
En dat is dus wat er op mijn dochters broek zit. Broek in kwestie ligt inmiddels in de vriezer, ik houd jullie op de hoogte!

Niny

+ Brunette +

+ Brunette +

09-06-2015 om 23:05

Nog meer Buddy ertegenaan gooien

Het lijkt me dat je er met een andere klont Buddy overheen moet wrijven. Zo krijg je het toch ook van de muur af?

Niny

Niny

23-06-2015 om 12:49

Update

Ik had beloofd jullie op de hoogte te houden, en ik kan jullie vertellen dat in de vriezer leggen niet, maar met Shout insmeren en in de wasmachine wassen wel werkte. Hoe eenvoudig kan het zijn!

Niny

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.