Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Hoe kom ik nou weer in die database?

Vandaag krijg ik eoa tijdschrift (lekker leven oid) op onze naam. Terwijl ik héél voorzichtig ben met mijn gegevens. Nu ik erover nadenk, twee weken geleden kreeg ik plotseling geadresseerde post van Yarden. Die heb ik gebeld met de vraag hoe ze aan onze gegevens komen, maar dat wisten ze niet. "Misschien via de gemeente?", probeerde de medewerker nog, maar dat lijkt me toch sterk? Dat je bij de GBA gewoon 12.000 adressen kunt kopen?
Ik ben geregistreerd in het belmenietregister, maar hoe kom ik van ongewenste post af?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
amk

amk

14-03-2013 om 16:17

Via vrienden

heel vaak krijg je een aanbieding voor zo'n tijdschrift en dan kun je aangeven wie jij vindt dat ook zo'n tijdschrift moet/mag ontvangen.

Dus wellicht een vriend of vriendin die dat voor je ingevuld heeft.

Kaaskopje

Kaaskopje

14-03-2013 om 22:39

Opnieuw

Als je merkt dat sommige bedrijven weer door het register heenkomen, dan moet je je opnieuw aanmelden. Het kán een keer gebeuren dat jij of een huisgenoot toch per ongeluk gegevens verstuurt.

Anneque

Anneque

15-03-2013 om 07:51 Topicstarter

Kaaskopje

Dus registratie in het belmenietregister zou ook post tegen moeten houden? Dat wist ik niet. Ik dacht dat ik nooit post op mijn naam kreeg omdat ik nooit iets invulde. Nou, dan registreer ik me nog eens opnieuw. Dank je wel.
Denk dat mijn vrienden wel weten dat ze me nergens voor op moeten geven, maar je weet nooit natuurlijk

Ilva

Ilva

15-03-2013 om 16:41

Extra letter

Als je iets aanvraagd waarvan je niet helemaal zeker bent dat je gegevens eerlijk gebruikt worden (postorderbedrijven bijvoorbeeld) dan kan je een extra voorletter plaatsen (bijvoorbeeld ipv A. Janssen heet je dan A.B. Janssen). Mocht je dit dan weer tegenkomen dan weet je waar het vandaan komt. Wij hadden dit bij Bakker, jaren terug een keer iets ingevuld en nu komen we het nog steeds tegen. Helpt niet tegen de post maar je weet wel dat het niet iets is waar het waar is om te bewaren.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.