Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Triva

Triva

08-07-2016 om 16:32

Hoe heet dit ding?

We hadden voor onze GPS een stevig Sonykoord gevonden op straat met aan het eind zo'n heel dun zwart stevig touwtje die dan door het tunneltje kan van de GPS. We vonden dit touwtje toen we 8,5 jaar geleden voor het eerst met de GPS gingen wandelen en nu is dat kleine zwarte touwtje gebroken.

De Mediamarkt had het niet (alleen hele brede), de fotozaak (daar krijg je ze ook vaak bij je toestel) was foetsie maar de SoLow had er eentje voor 1 euro. Nu zag ik meteen al dat dat geen Sonykwaliteit is dus hoe heten die dingen dan ga ik er eentje op internet zoeken.

StormrotS

StormrotS

08-07-2016 om 16:53

Polskoord

Als je op polskoord zoekt vind je het wel, denk ik.

Triva

Triva

08-07-2016 om 17:31

hmm

Dat is wel wat ik zoek maar het polskoord is te kort, het moet een systeem zijn die ik aan bijv een keycord kan hangen, dus om je hals. Dit ook om er mee te kunnen fietsen en niet steeds iets in je hand te houden.

Sally MacLennane

Sally MacLennane

08-07-2016 om 17:34

misschien...

...past er een niet al te dikke bajonethaak in het oog, en dan aan een sleutelkoord of zo?

Lusithania

Lusithania

08-07-2016 om 18:10

keycord

Wij hebben er geloof ik twee met een touwtje. Inderdaad zijn die erg handig. Het zijn reclamedingen.
Geen idee waar ze te koop zijn.

StormrotS

StormrotS

08-07-2016 om 20:23

Taruh

Taruh

08-07-2016 om 21:17

lanyard

bedoel je een lanyard?
lanyard met telefoonkabeltje: http://www.lanyardwereld.nl/promotional-lanyards/filters/33/450/page

Triva

Triva

08-07-2016 om 21:39

Sally

Het gaat dus om een heel dun draadje, daar past echt niets anders in, zoiets als dit dus: https://www.amasyn.nl/nikon-ancp19-polskoord-p97408 maar dan met een halskoord er aan. Die zou je hier aan kunnen bevestigen maar dat is ook wat overdreven

Triva

Triva

08-07-2016 om 21:43

stormrots en taruh

Stormrots: wat ik wil hebben zie ik op jouw link: plaatje linksonder, het meest rechtse ding maar ik kan nergens op klikken

Taruh: nee het is geen lanyard maar dat minuscule touwtje wat je ziet op de link voor Sally.

Triva

Triva

09-07-2016 om 09:18

Dank jullie wel

Ik weet nog steeds niet hoe dat kleine touwtje heet maar nu kan ik in ieder geval iets stevigers bestellen!

lensje

lensje

10-07-2016 om 18:47

loop

"Loop" heet dat dingesie, samen dus loopstrap...

mikuh

mikuh

12-07-2016 om 00:04

lanyard

en toch ook zoals Taruh al zei:
http://www.ginifab.com/lanyards/dye_sublimation_lanyards/personalized_cell_phone_neck_lanyards.html

Dit zijn de kleurige versies ☺

Triva

Triva

13-07-2016 om 22:52

grmmbll

Ik had het goed gezien... Het SoLowtouwtje ging al de eerste de beste keer stuk! Jammer was het wel dat zoon naar me toen kwam met de woorden: Je had gelijk... Ik was dus eerst heel blij daarmee maar toen ik hoorde waar ik gelijk in had wat minder. Nu moet ik nog opschieten ook voor een nieuwe maar nu kan ik serieus dus via jullie reacties aan de slag. Ik denk toch maar weer iets van een fotocameramerk, die van Sony heeft het dus ruim 7 jaar gedaan en die vonden we op straat!

Triva

Triva

13-07-2016 om 23:00

het is die van stormrots van #11 geworden.

Bedankt allemaal voor het meedenken.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.