Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

josje

josje

06-09-2011 om 21:57

Hoe heet die tekenfilm?

We zaten met z'n allen aan tafel en probeerden man/papa uit te leggen hoe leuk die tekenfilmpjes waren van een aantal jaar terug en waarvan we de naam vergeten zijn. Weet iemand het hier? Dan kunnen we het wellicht opzoeken op U-tube.
Je zag een mannetje (alles zwart-wit?) en die ging eten. B.v. boerenkool. Vervolgens zaten we in de buik van het mannetje en daar zat een gezin te wachten aan tafel. De vrouw (dellerig type volgens mij) zei dan: "wat zouden we vandaag weer eten?" En dan kwam die boerenkool via een pijp de tafel op vallen. (leek wel een hoop stront) Vervolgens ging er van alles mis (b.v. het kind ging met't eten spelen o.id.) waardoor de (grote) man aan het eind van het filmpje down en out was/de hele kamer door gestuiterd of wat dan ook. Misschien slecht uitgelegd, maar ik weet ook niet hoe ik het anders kan doen. Wij (de kinderen en ik) vonden het altijd geweldig en we hebben het daarna nooit meer gezien. Weet iemand hoe die serie heet?
Groetjes Josje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck

Puck

06-09-2011 om 22:22

Ik weet wat je bedoelt

Ik weet precies welke filmpjes je bedoelt. In mijn beleving zijn ze gewoon in kleur en volgens mij werd het uitgezonden door de VPRO in Villa Achterwerk.

Kijk hier eens:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Villa_Achterwerk

helemaal onderaan staan heel veel mogelijke programma's bij achterwerk, misschien dat je hte hiertussen kan vinden?

Groet,
Vonda

Janna

Janna

07-09-2011 om 14:12

Dat was

Bobby's Body!

Ik heb gelijk even rondgeneusd op internet en vond dit:


http://www.youtube.com/user/Bobbysbody

Veel kijkplezier!

josje

josje

07-09-2011 om 21:08

Super!

Nou wat super! Dat je het gevonden hebt! Ik ga ze lekker weer bekijken. Dank je wel!

Groetjes Jos

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.